21 Mayıs 2010 Cuma

Şahan mı? Cihan mı?


Kardeşim Gaziantep'te yaptı askerliğini
Sevgilim Diyarbakır'da
Kankim Mardin'de komandoydu
Bir diğeri Şırnak'ta
Babamın arkadaşının zihinsel özürlü oğlu Cihan, Manisa'da 1 ay, "benim neyim eksik?" diyerek

Şahan Gökbakar nerede yapmış askerliğini bilen var mı?
Evinin mutfağında..

Maksat Ferrarilerinden uzak kalmasın, "Fazla kiloluyum, askere falan gidemem ben" diye rapor alıp yan gelip yatmayı kendine yedirebiliyorsa bana mok yemek düşer tabi.
Ama bildiğim bişey var ; Bu adiliği beğenmediğimiz Recep İvedik bile yapmazdı.
Eminim şişman raporu alamasaydı, pembe kimlik alırdı.
Maksat, bi şekilde yırtsın askerlikten paşa hazretleri.

Amcam şişman diye askere almadıklarında babaannemin günler gecelerce ağladığını, amcamın kimselerin suratına bakamadığını, sonunda da zayıflayıp çakı gibi askerlik yaptığını söylemişmiydim?
Demekki neymiş? "İnsan" isterse herşeyi yapabiliyormuş.

8 yorum:

keLemek dedi ki...

sette tavlayı bile kumara dönüştüren bir adam o..
üstüne üstlük itici ötesi!
izleyip filmine prim yaptıranlar sağolsun.o cebini doldurmaya devam ediyor.ne komik ne yetenekli.
hiç işte .

bokbocesii dedi ki...

Her hareketiyle biraz daha nefret ediyorum ben bu adamdan

İnsan olun biraz... dedi ki...

Askere gitmeyi istememek kadar doğal bir şey olamaz.

bokbocesii dedi ki...

Humaniart, kesinlikle kabul ediyorum. Kimse bayılmıyor askerde olma fikrine. Ama cifte standart olmasın istiyorum ben. Ya herkes gitmeli, ya da sadece isteyen gitmeli. Mevcut kosullarda, bu adam da herkes gibi askerligini yapmalı. Filmlerden trilyonlar goturmek icin aldıgı ve canı istediginde verebilecegi 15 kilo, ayırmamalı onu digerlerinden.

İnsan olun biraz... dedi ki...

Orası öyle ancak sistem budur, herkes bir yerinden yırtmaya çalışıyor zaten ahlaki olmayan bir düzen içinde ahlaksız çözümlere başvurmak bence gayet ahlakladır.

bokbocesii dedi ki...

Bu da bir bakış açısı tabi. Ama ben yakıştıramıyorum bir türlü bu yırtma durumunu etrafımdakilere.

MBK dedi ki...

Güzel!

Ahlaki olmaya düzen denilen askerlik ödevi midir?

Şayet bunu kastediyorsan seninle tanışmak ve konuşmak isterim...

Blue Fire dedi ki...

İnsanın kendi ahlaki değerleri çerçevesinde ne yapacağı sadece onu ilgilendirir...Ta ki; kanunların, daha da ötesinde üzerinde yaşadığın toprağa olan saygı gereğince yerine getirmek zorunda olduklarına kadar. Düzenin içerisindeki düzensizlikten faydalanma isteği, ancak ve ancak düzensizliğin sürmesini kendine amaç edinmiş bireylerin emeli olarak algılanmalıdır ki, bu da zaten o düzenden memnun olduğunun göstergesidir. Bu noktadan sonra kalkıp insan haklarından, özgürlüklerden ,kanunlardan veya nizamlardan bahsetmek gereksizdir, çünkü bunların hepsi düzenin parçasıdır,düzenin kendisidir. Düzensizlik, tüm bunların arasından sızan karanlıktan! faydalanmaktır. Amaç ise karanlığın sızdığı çatlağın! üzerini kapatmak olmalıdır.