17 Mayıs 2010 Pazartesi

Fener şampiyon olmuş (!)


Haftasonu Istanbul'daydık. Çok yakın arkadaşlarımızı evlendirdik. Ben böyle güzel gelin görmedim. Feci yakışmıştı gelinlik bizim kıza. Düğün Kadıköy'de olduğundan, mecburen oralarda biryerlerde kalmak durumundaydık. Otelimiz Fenerbahçe'deydi, 2 gün boyunca hep caddedeydik. 2 tam gün boyunca fenerlilerin sanki 5 hafta önceden açık ara şampiyon olmuş gibi hazırlanmalarını, canlı yayın araçlarını, fb marşlarını, formalarını, pazar akşamı yapılacak kutlamalar için platform kuruluşunu, herşeyi birebir izledik. Şampiyon olmuş bir takım için yapılanlar son derece normaldi, ancak unuttukları bir nokta vardı; fener henüz şampiyon olmamıştı! İşte bu yüzden dün akşam olanlara üzülmedim. Bu kadar burnu büyüklüğün, küstahlığın, rakibi hiçe saymanın cezası ancak böyle verilirdi. Üstelik başkası da değil, kendi elleriyle yaktılar kendilerini. Anonsu yapana kesiyorlar faturayı ama biraz da kendi içlerine, başkanlarına baksalar, sahte suçlularla bu işi kapatmasalar daha kökten çözümler olacak. Yukarıda birilerinin olduğunu bir kez daha gördüm dün akşam. Denizli faciasından sonra 16 mayısı da unutmasınlar, unutturmasınlar bence.

Bursaspor'u çok tebrik ediyorum. Ertuğrul Sağlam sahada ağlarken benim de gözlerim doldu. Ağır ağır, vakur ilerledi Bursa ve çok haketti buralarda olmayı. Darısı diğer Anadolu takımlarının, en çok da İzmir takımlarının başına. Bundan sonra daha keyifli bir lig izlemek ümidiyle..

2 yorum:

draftbeer dedi ki...

Popom cok agrıyo. Dun gece gulerken cok kullanmak zorunda kaldım. Basta emegi gecen anonscu arkadasa buradan tesekkuru bir borc bilirim. Macın tekrarı aksam 23.00 da Comedy Max te :)))

JuVeNiL dedi ki...

dediklerine tamamen katılıyorum, daha doğmamış çocuğa don dinmek bu oluyor, bütün gün fb bayrakları,fb formaları ile dolaştılar durdular, "kesin" şampiyonlar ya! hiç üzülmedim, bu poposu kalkıklara çok ii oldu! bir hemen mesajlar fb'da filan "başka işiniz gücünüz mü yokmuş".. altı üstü mor forma giydi diye bile demediğinizi bırakmadığınız gs'lılara, iletişimin bunca ilerlediği bu zamanda kalkıp kendi kendinizi şampiyon ilan etmeniz bir de üstüne üstlük edilen lafları kaldıramamanıza yazık diyorum.. yanlış anlaşılmasın ,gs'lı değilim,bjk'liyim;ama beşiktaşın yenildiğine de hi çsevineceğim aklıma gelmezdi.. oh olsun!