5 Mayıs 2010 Çarşamba

Cakma Vampir


Yavuklunu zaten sevmiyordum da, seni ayrı sevmiyorum.

Allah aşkına, o üzerindeki Chanel!! Millet adam kesiyor onu giymek için. Nerenden başlıyım anlatmaya? Kafanı kime yalattın? Yok böyle bir saç modeli. Makyaj desen evde boyanıp da çıkıvermişsin gibi. Bi küpe taksaydın bari de annenin elbisesini evde denemiş gibi durmasaydın. O bacakların duruşu ne? Bi kapat, bi poz ver. Annen öğretmedi mi sana kibar kızlar nasıl oturur nasıl kalkar? Kambur durmak da moda oldu sayende, bravo. Ama en iyisini sona sakladım, o bi kaş anyada bi kaş konyada mal bakışlarındır seni vampir yapacak olan. Söyle Edward'a alnının çatısından ısırıversin seni. Belki botox etkisi yaratırda insan gibi bakmaya başlarsın.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

aahaha yazına resmen koptum:))
ayy sonuna kadar katılıorum her kelimesine:) bu kızı bi kasık su da bogasım var:)

bokbocesii dedi ki...

Gel beraber bogalim :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

aah ah biz de aychulusla girsitik, ben kollarini tuttum o agzini yuzunu daagitti!