22 Mayıs 2010 Cumartesi

Haftasonuna Notlar

-Carsamba gunu 19 Mayısı kutlamak ve fotograf cekmek uzere Kordon'daydık ama bayram ahalisi bizimle aynı fikirde değildi. Sir Winston'da kahvaltı ettik, bayramsızlığı unutuverdik. Ogledensonra kalktık falcıya gittik. Inanmıyorum, etkisi altında kalmıyım diye soylenenleri unutmaya çalışıyorum ama bi sekilde yine bu tuzaga dusuyorum, o fincanı kapatıyorum. Bu defa sevgilimi de dusurdum ancak kendisi falcının soylediklerini kaydederek, kızlarla baska falcıların muhabbetlerini yaparak bu islere benden daha megilliymis, dumur oldum. 50 tane kadının arasında saatlerce beklemek bile bizi bezdiremedi, fallar kapatıldı, bakıldı, soylenenlerin %60 ı unutuldu, kalanı unutulsun diye calısmalar devam ediyor. Cumartesi gibi yasanmıs bir carsamba gunu beni calıstıgım bir cumartesi icin motive etti, cok da fena degilim bugun.

-Falcının aklımdan cıkmayan vaazlarından biri ruyalarımın gercek oldugu ve guvenmem gerektigiydi. Boyle oldugunu varsayarsak patronum annemle birlikte, sevgilim beni non-stop aldatıyor vs vs. Falcı abla bilmiyor ki benim totom hep acık, benim hic normal bi ruyam yok malesef. Ancak yine de dun aksam ruyamda fotograf makinemi paramparca gormus olmam sonucu, bugun kendisini yanıma almamama salık verdim. Ne olur ne olmaz.

-Dun aksam Prince Of Persia'daydık. Arka fonda dunya insanların basına yıkılırken, kahramanlarımız opusmeseler daha guzel olacaktı. Cok gereksiz yerlerde asklarını hatırladılar, bana daral getirdiler. Assasin's Creed'le goruntuler bakımından birebir aynı bir film izleyeceksiniz. Aralarındaki bagı bilmiyorum (bilen varsa acıklasın) ama Assasin's Creed hastası bir insan evladı olarak, mevzu beni mest etti. Bi de Prens iyiydi ki gecmis Ohh Yeah lerimizden olur kendileri ama bu kadar soyleyebiliyorum, malumunuz can saglıgım cok onemli.

-Mutlu, kutlu, icmeli, mojitolu bi haftasonu gecirmek niyetindeyim, tavsiye ederim. Dunden beri Benjamin Button'a donmus, sagnak yagıslı havalar bile beni yıldıramayacak, pes etmeyecegim. Butun gece titresem de kaldırdıgım yorganları, battaniyeleri tekrar cıkarmayacagım, iste o kadar!

3 yorum:

MaSaLcı dedi ki...

MOjitolu değil ama aslansütlü bi haftasonu oldu :)

bokbocesii dedi ki...

Cok da guzel oldu bence :))

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

mojitomuzu da içtik keşkeğimizi de yedik güneşin batışını da izledik çok güzel bi pazar günü geçirdik...