27 Mayıs 2010 Perşembe

Kafanız mı güzel??


12 yorum:

Nihan dedi ki...

Ahahahah :)
Sinemcim ne alemsin, nerden buluyorsun bunları, çok güldüm sabah sabah.Aynı üşümüş gibi duruyor :))

NzN dedi ki...

Ahahaha çok koomik !! bu ne yaa!
"bak benim de meme ucum var" diyici mi bu ???

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Ayol bunlardan biri pıt diye düşüverse rezil olur insan be :p

keLemek dedi ki...

göğsüm yok ama ucu var ?
mıdır olay nedir .
saçmalardan seçmeler vol.kaç sinecim
(:
walla buluyorsun böle enstantaneleri :))))

bokbocesii dedi ki...

Ay evet ya. Acaba bi de sacmalardan secmeler mi yapsak ?
Inanin bana, onlar beni buluyor:))

hay sana ne dedi ki...

sex and the city de vardı ya bu, ilk reklamını o zaman yaptılardı
miranda takıyordu samantha dan alıp, bir anda tüm erkekler hipnotize...

bokbocesii dedi ki...

SATC hastasıyım ama bunu tamamen unutmusum. Ama yine de cok anlamsız olmasına engel diil bence.

hay sana ne dedi ki...

maksat avlanmaksa, it make sense :))

bokbocesii dedi ki...

avcı avının pakedini actıgında cok eglenir ama eminim :)))

hay sana ne dedi ki...

eeeee ona tav olan destekli&dolgulu sütyen maceralarını hatırlar :))

bokbocesii dedi ki...

He valla :))

Stil Direktoru dedi ki...

haha süpermiş bu şekerim :)