5 Mayıs 2010 Çarşamba

Eyyy Hızır Babaaaa

5 mayıs itibariyle Hıdrellez senlikleri baslamıs bulunmakta, vatana millete hayırlı olsun. Sanıldıgının aksine bugun sadece cingeneler tarafından kutlanmaz. Kucuk yerde buyumus olmanın getirisi bir parca icimde, ben seviyorum boyle gunleri. Ateşten atlamadan olmaz. Bi de gül ağacı bulmak lazım dilekleri asmak için. Ya da post-itlere yazıp direk olarak ağacın dalarına asmak lazım, toplaması kolay olsun. Bi de olaya yeni bir boyut getirip, bildiginiz kagıt parayı kıvırıp gul agacının en tepesine baglamak niyetindeyim, yaza girerken maddi durumum beni feci uzmekte, durum o derece vahim.

O diil de, geçmişte ben ve kardeşim için çakıl taşlarından koca koca üniversite kampüsleri inşa etmiş olan canım annem, bu sene Hızır Baba'ya ekstra mesai yaptıracakmış gibi görünüyor. Zira, bu gidişle basit bir Miniatürk inşa ederek, benim için bi kaç tane bebek sıralayıp, kardeşime de çalışacağı yer olarak eşşek kadar bir gökdelen, yanında Boğaziçi Köprüsü'nü filan yapabilir.

Geçen sene bu zamanlarda son derece ümitsiz atlamıştım o ateşten. Belki de Hızır Baba sayesinde tuttu dileklerim, kimbilir. Şansa bırakmamak lazım.

4 yorum:

sine'mden dedi ki...

şimdi sen böyle anlatınca,önce bir gül ağacı bulmam lazım listemi asmak için sonra da bir ateş yakmam lazım(bu biraz zorlayacak ama bakalım:))

bokbocesii dedi ki...

biri kibrit caksın sen de atla.niyet onemli degil mi? :)

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

dileklerimiz olsun ya da olmasın biz dün gece çok eğlendik :)

bokbocesii dedi ki...

ama dileklerimiz de olsun canım :)