11 Mayıs 2010 Salı

Haftasonu Notları


-Cuma akşamı Iron Man 2. Çok güzel, feci güzel. Evet biliyorum tam gişe filmi, çok pop-corn ama seviyorum napiyim? Robert Downey Jr. dan daha önce bahsetmiştim zaten. Mickey Rourke da piskopat olmak için yaratılmış, cuk oturmuş. Rolü kabul ettikten sonra bir süre Rusya'da hapishanelerde takılmış, mevzuyu incelemiş, 3 ay da Rus aksanı üzerinde çalışmış. Sadece elleri inanılmazzzzz çirkin. Kamera ellerini gösterdiğinde kafamı çeviresim geldi. İzlediğinizde hak vereceksiniz. Bir el fetişisti olarak acı çektim, o kadar diyorum.

-Ctesi gecesi bekarlığa veda yaptık. Herkes duvak ve minik taçlar taktı. Geline de kocaman duvak ve kocaman taç taktırdık, eline de oklava verdik. Çok eğlendik. Nerdemiydik? Gelin seviyor diye Soho da Murat Dalkılıç'da. Yanlış anlaşılmasın, kendisinin bu eğlencemiz üzerindeki etkisi cd den müzik dinlemekle aynı. Sahneye üzerinde buruş buruş, üzerinde 93 yazan sarı bir t-shirt ve yine üzerine uygun olarak buruş buruş bir kargo pantolonla çıktığından göz zevkimizi zaten asla okşamadı. 2 de çıkıp 4 te bi baybay bile demeden kaçarak sahneden indi. En ön masada duvaklarla hiç oturmadan oynayan bir ahali olmasına rağmen kafasını kaldırıp bi "nooluyor?" bile demedi. Garsonun dediğine göre istediğimiz şarkıları söylemedi çünkü şampanya içmezse sesi açılmıyormuş. Sadece 2 şarkısını bilmeme rağmen eğlenmeye o kadar programlıydım ki bunlar bile beni caydıramadı. Bi daha gidermiyiz? Hiç sanmıyorum. Bu işin krali Altay'dır. Yarısı kadar olsanız daha ne istersiniz.

- Pazar anneler günü vesilesiyle koklaşma , kaynaşma , balkonda şaraplanma, meyvelenme, özlem giderme, iyi gelme, mutlu olma, çok mutlu olma..
.
Bu arada; Deniz Baykal'la ilgili düştüğüm not bana saatte 110 civarı izleyici getiriyor. Çünkü pek saygıdeğer Türk halkı bu görüntüleri izleyebilmek için google da arama yapmaktan bi hal oluyor. O görüntüleri izlemek için arayan, yayan herkes bence o kamerayı saklayanla aynı işi yapıyor. Ekip işi sonuçta. Türk halkı da şaşırtmıyor, üzerine düşeni fazlasıyla yapıyor.

Hiç yorum yok: