12 Mayıs 2010 Çarşamba

Dövdürüveğdim Gari


Blogumu halk oylamasında kullanıyorum.

Yukarıda görmüş olduğunuz dövmeyle ilgili, dövülenin Megan Fox olduğunu unutun, sağ tarafta konuşun, konuşturun

Buyrun..
SONUÇ; Normal bir insan evladında bu dövme nasıl durur diye sormuştum. Sevgilimin önderliğinde ki kendisi ilk oyu veren okuyucumdur, 4 kişi çok kaşar durur demiş, 8 kişi yeri yanlış demiş, 9 kişi süper durur ve 6 kişi de bi kaç satır az olsun demiş. Bu son ikisi zaten benim istediğim cevaplar oluyor. Bu durumda 12 kişiden hayır, 15 kişiden ise evet oyu gelmiş olup, bir delilik anımda dövdürülmeme oy çokluğu ile karar verilmiştir. Oylamamıza katılan 26 adet okuyucuma saygılar sunar, esenlikler dilerim.

11 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

bende sol yanımda boylamasına var. ahyaaaak yazar :)

güzel durmuş ayrıca.

Unknown dedi ki...

ahyaaak ne olaki?
bence yeri güzel ama
geçen gün dövmeciye en çok neresi acır diye sorduk.
verdiği cevap tam olarak orasıydı.
o kadar acırki oturur ağlarsın dedi.
kadın erkek farkı olur mu onu bilemiyorum tabi.

Aslı dedi ki...

Harfler küçük olursa kıllanmış gibi durur orası kesin:))

bokbocesii dedi ki...

Ahahahah
Aslı cok fenasın :)

Aslı dedi ki...

Ama yan tarafa daha kısa olsa süper durur diye oy verdim, harfleri de okunaklı yazıdırırız ne olacak canııım:))

FUNdy dedi ki...

Ne yazıyor dövmede? Okuyamadım ama içerikten bağımsız, bence o dövme her insan evladında süper durur. :)

draftbeer dedi ki...

dovme olayında yazı yazdırmaya topyekun karşıyım ki benim belimde var narsistligim kahrolsun sanskritce soyadımı yazdırdıydım. Tribal dovmeler böğğğ. Yer konusunda belden aşağıya bulaşma sakin. Bel ve önkolu da geçiniz. Ense, bilek,omuzun ön kısmı, bisepsin iç kısmı favorilerim arasında. O gösterdiğin yere küçük bir dövme yakışmaz, ilk dövme için de büyük yaptırmayı dötün yemez:)

Blue Fire dedi ki...

Enseye barkod yaptirmalisin bence de. DB hakli. :))
Ayrica secenekler arasinda baska dovme seceneginin olmamasi garip. Oraya sadece yazi mi yazdirilabilir ya da dovmede illaki biseyler mi yazmak zorundadir? OSYM olsa soruyu iptal ederdi:))

gerisi önemli değil... dedi ki...

ben dövmenin kişiye özel olduğunu düşünürüm. herkesin görebileceği yerler(boyun, bel(belde kanatlı bilmemneler iğrenç duruyor bence), kollar) falso. hatta sen bile sık görmemelisin, ki çok görünce sıkılabilirsin.

şekil yerine, yazı yazdırmayı seviyorum. şekil, adı üstünde şekil işte. yazı ise süper. söz uçar, yazı kalır :)

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

bn cok begendimde biraz uzun olmuş, ama asıl önemli olan yapılan dövmeyi taşıyabilmek o yüzden anketine e) bende süper durur şıkkını eklemek istiyorum bnm cevabımda e:))

bokbocesii dedi ki...

DB ve BF kafamı karıstırmayın.Allah sizi naapmasın.

Fundy; ne yazıyor ben de bilmiyorum.Zaten benim yazdıracagım ondan bagımsız.Goruntu onemli su durumda.

Banyosuyu Bitirdin beni.Narkoz alır yaptırırım ben de.

Gerisi Onemli degil ; bence de yazı kalır :)

Aslıcım; Iltifatını kabul ediyorum.Tenk yu :))