3 Mayıs 2010 Pazartesi

Laf lafı açtı


-Pazar günü erken kalkmışım ne güzel, dedim hadi annemleri görmeye gidiyim.Kahvaltı ederiz balkonda falan. Ohh mis.. Cidden güzel oldu, annemin kahvaltısını hiçbişeye değişmem de, canım annemin biricik kedimi eskimiş bir kazak misali bir bakımevi ve yahut veterinere verme talepleri beni derinden yaraladı. Kızım istenmiyormuş onu anladım. En yakın zamanda onu yanıma alacağım. Dayan yavrum, az kaldı. Annen çok yakında kurtaracak seni. Bu arada mobilyaları mahvetme ve kel kalırcasına tüy dökme sorununa siz nasıl çözüm buluyorsunuz? Tırmalaması için tuttum bir fare aldım, 6 senede bir kez suratına bakmadı. Hayır o diil de , annem koltukları yeni değiştirdi, hem kedimi hem beni yolacak sonunda,ondan korkmaktayım.

-Sinan Çetin'in "Ben Anadolu Çocuğuyum huleyynn" ayaklarını kimse yemiyor, haberi olsun. Inadına o cay markasından almayasım var. Daha once bu oyunları deneyen Savaş Ay'ı bulduğum yerde ezebilirim, o denli antipatik bir imajı var benim nezdimde. Sinan Çetin de aynı çukura düşmesin bi zahmet.

-Band Hero aldık beybiyle.Allah o oyunu yapanı naapmasın. Daha önce bana bu zevki gurbet ellerdeyken tattırıp, ülkesine kesin dönüş yaparken 44 numara yağmur çizmelerini yanına alıp gitar namına her türlü alet edavatı satıp öyle gelen süper zeka kardeşime tekrar teşekkür etmeyi bir borç bilirim. Bir kez bile giymediği "I know what you did last summer"dan çıkma çizmeler odasının başköşesinde duruyor ama zavallı biz bu zevki yeniden yaşayabilmek için, gittik dünyanın parasını verdik. Sonuç mu? Cumartesi gecesini şarkı seçerek geçirmece, parmakların kasılması, lenslerin kuruması, arada içime Richie Sambora kaçması sonucu %92 lere çıkma, sevgilinin groupie'si olma, rüyalarda gitar çalma..

-Rüyalar demişken, bilinçaltıma "Nen var kuzum?" demek istiyorum. 2 gece önce rüyamda ailece tiksindiğimiz bir arkadaşı sevgilimle tanıştırıyordum. Plajdaydık, bende bikiniler, o adamda şort ama sevgilimde kocaman mont vardı. (Sanırım sevgilim ayrı bir gezegenden) Dün gece de rüyamda Gerard Butler'la Jennifer Aniston takılmaktaydılar. Benim ne işim vardı ortamda hiç bilmiyorum. Zira threesome falan yoktu, ağzınıza biber sürerim. Vogue'daki Gerard'ın polis, Jen'in başka bişey olduğu fotolardan etkilenmiş olabilirim, bilemiyorum.

-Vogue demişken de, Nurgül Yeşilçay röportajı beni mahvetti ya. Dergiyi aldıysanız sakın es geçmeyin. Fotolar ayrı güzel ama röportajı okurken gözlerim doldu valla. Bi de Hadise'nin Kahraman şarkısını dinleyin. "I-ıhh Türkçe pop, bi de Hadise" demeyin. Denk gelene kadar ben diyordum, artık demiyorum, o kadar.

-Foto nerden hiç hatırlamıyorum. Yapmam böyle şeyler ama oldu bi kere :(

4 yorum:

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Koltukları tırmalamasını bıraktırmak için fare vs değil, kocaman bir tırmalama ünitesi almanız lazım. sonra da tırmalama ünitesini tırmalamaya alıştırmanız lazım. o da şöyle oluyor, siz tüm ödül mamalarını tırmalama zımbırtısının orda veriyorsunuz. bir süre sonra kendiliğinden gidip tırmalamaya ve tabi bu sırada da gözünüzün içine bakmaya başlıyor :)

bokbocesii dedi ki...

Hmm ödül mama ha, iyi fikir.Bi veteriner de babama kalın bi halıfleks kestir demis.Odul mama ve tırmalama zıvırlarını deneyelim bakalım.

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

koltukları tırmalıyorsa, gerinerek tırmalama yapmak istiyordur.

biz evde bir tane yatay kullanıyorduk. bir de şunu aldık http://www.juenpetmarket.com/urun_detay.aspx?kat=221&urn=8369

iki kedimiz var ve koltuklarımız ilk günkü gibi.

tüy sorunu için de yazları traş ettirebilirsiniz. biraz çirkinleşiyorlar ama ferahlıyorlar.

bokbocesii dedi ki...

Koltuklarımız ilk gunku gibi demeniz beni derinden sarstı.Cok yardımcı oldunuz, cok tskler.