25 Kasım 2009 Çarşamba

Sabır canım...Sabııırrr


Burun mevzularına feci takığım, hatta tikli filanım.Burnumu asla elletmem.Kazara biri ellerse de cok rahatsız olurum, ben de ellerim burnumu.(boyle yazınca cok saykoymusum gibi gelio ama valla durum o derece degil)Bu huyumu anlayan arkadaslar da saka yapmak amacıyla burnumu ellemeye kalkarlar,sonları acı olur.

Ayrica karsımda birinin burnuyla oynaması, sumkurmesi, pıst tıst vb sesler cıkarması falan beni ifrit eder.Ve su anda karsimda calismakta olan beyfendi 10 dakikadır filan hınk hıııınk hınk seklinde sesler cikariyor.Sumkurmek gibi bir adeti yok sanırım ama sabrım doluyor.Aldım elime zımbayı masanın altında bekliyorum, cakıcam birazdan kafasına.

4 yorum:

Nihan dedi ki...

Hakkaten haaa!Bende burnunu çekenlere sinir olurum.Al bi peçete sil arkadaş, niye beni gıcık ediyosun?
Sınavlarda falan gidip kağıt mendil vermişliğim vardır :)

bokbocesii dedi ki...

iste ben de o noktada oluyorum bazen ama is ortamında garip kacacak sanırım :)

dreambyduru dedi ki...

sn bokbocesi zımbanızla birlikte acil bizim ofise bekleniyorsunuz; zira sürekli nezle ve beynini boşaltırcasına sümkürüp ardından bu duruma gülen biriyle çalışıyorum :(

bokbocesii dedi ki...

oha :) guleni de hic gormemistim.ona daha buyuk bi zımba lazım bence.