25 Kasım 2009 Çarşamba

Altın Patlıcan


Cemkiren BB yazılarına devam..

Hersey iphone umun nazarlara gelip yere dusmesiyle basladı.Kendisini yerden aldıgımda ellerime dokulen kırık cam parcaları, olayın vehametini bana anlatmaya yetmisti.Turkcell arandı(cunku ordan aldım telefonumu), bilgi verildi, babamın hattını kullanmam vesilesiyle sahip oldugum "Platinum Uye" vasfımın degeri bilindi, bir Turkcell yetkilisi gelip telefonumu aldı , hatta bana yeni telefon bile onerdi.Camın tamiri 143 tl tuttu, yine Platinum olmam sayesinde indirim yapıldı, 43 tl odendi, telefon geri geldiiiiii.Buraya kadar hersey super.Ancaaak , cam yerine tam oturtulmamıssa, basınca kıpırdıyorsa, yanlarındaki lastiklerinde bosluklar varsa n'oolcak? Iphone aynen geri gonderildi, cam duzeltildi denildi, geri geldi.Sorun aynen devam!!! Gelen yetkili "Genpa ancak bu kadar yapabiliyor, telefonun ana kartı daha iyi monte edilmesine izin vermiyor, isterseniz 550 tl ye tum kasayı degistirelim" dedi.BB yemedi, Apple USA'ya yazdı, cevap bekliyor.

Simdiiii; alkıslar beni hic ugrastırmayan, gık dememle telefonumu alan,tamir ettiren, kapıma kadar teslimat yapan, bi de ustune indirim yapan, normal yasantımda da her aradıgımda beni kraliceler gibi hissettiren Turkcell Platinum Musteri hizmetlerine gitsin.

Genpa'nın muhtesem odulunu vermek icin Apple in cevabını bekliyorum.

4 yorum:

lale kunt dedi ki...

hayatımda ilk kez turkcellden şikayet etmeyen birini gördüm, hayırdır inşallah :)
umarım düzelir telefonun. benim de eşim sürekli aynı şeyi yapar. daha geçen ay düşürdü yenisini alacakmış, alamadı tabi :)

A.Ş.K dedi ki...

geçmiş olsun ...kötü olmuş valla ... ama ilgi süper :)

bokbocesii dedi ki...

cadıcım, Turkcell den nefret ediyorum, Tukcell Platinum a bayılıyorum.Inan bana, 2 farklı operator gibiler:)

Gofrettcim Apple derdime deva olacak insallah

Nihan dedi ki...

Yaaaa işte fakirsen dünyada yerin yok :)
Ölsün kapitalist düzen!
:)