10 Kasım 2009 Salı

Ohannes Burger




İzmirlilere benden tavsiye.Bornova-Küçükpark ve Üçyolda şubesi olan Ohannesburger. Efsane diyim siz anlayın.Ev yapimi hamburger (ekmeğini bile kendileri yapiyorlar) yaninda patates kizartması, coleslaw, hot chili, onion rings ve fiyatları da Burger King in yarısı falan.Ben sebze insanıydım taa ki kendileriyle tanışana kadar.Bana akşam 2230 da eşşek kadar hamburgeri yedirmiş yegane yerdir kendileri, heykeli dikilesi.

Fotodaki; Ozan-The coolest and wildest kid I've ever seen.
Fotocu; Ozan'ın annesi Burcu-Masalcı

Not: Yemeksepetinde de varlar.Hani zor gelir gitmek falan, soliyim dedim.
Not2: Tel Bornova 3739970, Tel Üçyol 2509795 , Cep 05073893482


7 yorum:

A.Ş.K dedi ki...

aç karnına bakmamalıydım bu posta , kendim kaşındım :))

bokbocesii dedi ki...

e bi de hamburgerlerinin fotolarini yayinlasaydim yanmistin :)

Adsız dedi ki...

Yemek blogu yazanların dışında bloglarda yemekle alakalı postlar yasaklansın. :)

P.S: Hamburgerlerin de fotolarını yayınlasana yaa, n'olur. :)

bokbocesii dedi ki...

:)) senin yuzunden yedim yedim şiştim demek yok ama sonra Mügecim.mecburen gidip bi daha hamburger yicem foto cekmek icin.gorun bakin canlarim sizin icin nelere katlaniyorum.

Adsız dedi ki...

Evet, senin işin de gerçekten çok zor Bokbocesii. İzmir'e bir dahaki gidişimde burayı deneyeceğim. Bir de Kordon'daki Sakız'ı seviyorum.

bokbocesii dedi ki...

Sakız'a daha gidemedim. Haber ver Izmir'e gelirken, beraber gideriz ;)

Adsız dedi ki...

Veririm, hihi, yaşasın kız gücü! :)