4 Kasım 2009 Çarşamba

Nimetle oyun olmaz !!!


İşimden bahsetmediydim di mi?? Aslen lojistik yüksek lisanslı bir ekonomistim.Bugünlerde bir gıda firmasının lojistik planlama ve şu aralar da biraz pazarlamasını yapıyorum. Yapıyorum da, bu sayede gıda sektörüne bakışım değişti yaw.Şöyle ki; Bodrum'lu bir müşterim var, toptancı kendisi.İlgilendiği ürün gamımız ise son kullanma tarihi geçmiş olanlar!!! Yanlış yazmadım canlarım.Adam normal mallarla ilgilenmiyor, ilgilenmediği gibi de gün aşırı beni taciz ediyor

-BB Hanım Meraba.Ben Ivır gıdadan Zıvır. Bugün itibariyle deponuzda tarihi geçmiş malınız varmı acıba? Varsa yapın bi indirim ben alıyım onları, yazıktır çöp olmasın.
-Zıvır Bey!!!Daha önce de konuştuk bunu.Biz son kullanma tarihi geçmiş mal satmıyoruz.
-Aaaa! (ilk defa duyuyor ya salomon) Niye ki? Herkes satıyor ama?? Siz 5 yıldızlı otellerde neler yiyorsunuz biliyor musunuz??
-Zıvır Bey.Ben 5 yıldızlı otellerden ve açık büfelerden nefret ederim,gitmem ve hiç hazetmem.
-Kihkih! Tabi tabi.Neyse BB Hanım.Siz beni ararsınız elinizdeki malların tarihi geçince artık.Kihkihkih !!
-Aramam Zıvır Bey.Siz normal ürünlerimizden almak isterseniz beni ararsınız.

Olay şuymuş; aseton son kullanma tarihlerini silebiliyormuş.Bu sayede ilelebet satılabiliyormuş.Şimdiiii...Bu yazıdan bu işin tekniğini şu an öğrenmiş ve kendi ürünleri üzerindeki tarihleri asetonlayacak arkadaşlara sesleniyorum.Elinizi vicdanınıza koyun.Koymadınız; benden günah gider.Sizi ellerimle bulur, sonra da Yılmaz Özdil abime teslim ederim, o size ne yapacağını bilir.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Her türlü antin-kuntin iş bizde.

bokbocesii dedi ki...

Burası Türkiye..Alışmamak lazım ama alıştık artık.

alis dedi ki...

Bence bu ahlaksız firmayı ifşa etmelisin. Veya şikayet. Böyle şeylere sessiz kala kala sonunda gırtlağımıza GDO belasını bile dayadılar.

bokbocesii dedi ki...

aliscim , bu konuyu patronlarima sormak zorundaydim.alacagim cevap da benim o sirketteki gelecegimi belirleyecekti aslinda.patronlarimsa beni yaniltmadilar; "asla olmaz oyle sey" dediler.tek tesellim budur.daha fazlasini yapmaya gucum yeterse, en onde yeralirim.