16 Kasım 2009 Pazartesi

Hangisi daha hayvan ?


Dün inanılmaz kötü bir olay yaşadık.Anlatmak istedim ki aynı şeyle karşılaşırsanız ne yapacağınızı bilin.

Beybi'yle bir arkadasımıza gidiyoruz."Şu yoldan mı , bu yoldan mı" diye konusurken kafamı bir cevirdim ki yolun ortasında bir kedi yatıyor.Sanırım bi araba bacagının uzerinden gecmis, yuruyemiyor.Biz arabayi saga cekip kediye dogru hamle yaptigimiz sirada degil insan, hayvan bile olacagina inanmadigim, kendisini Allah'a havale ettigim kırmızı bir skoda hic fren yapmadan hayvanın üzerinden gecti.Ben ciglik atip arkami dondum hemen, kitlendim kaldım.Sevgilim hızlı hızlı once trenckotunu cikarip bana verdi, sonra da arabaları durdurup kediyi yerden aldı.Kaldırımda yanına gidip baktım, hala yasiyor.İzmir'de acil veterinerlik oldugunu biliyordum.(Telefon 0232 4592410) Aradım hemen , belediyeye goturmeniz gerek dediler ki sanırım aynı seyle karsılasırsanız sizin de belediyeye goturmeniz gerekebilir cunku nobetci veterinerler gorev yapıyormus belediyelerde.Beybi kediyi hemen kucaklayıp arabanın arkasına koydu.Bir elim kedide surekli sakinlestirmeye calisiyorum.Nefes aliyor , kipirdaniyor da ama durum iyi degil farkindayim.Kaza olduktan 5 dk sonra belediyenin onundeydik.Beybi veteriner bulmak icin ciktigi sirada kedinin elimin altinda kipirdamadigini farkettim.Malesef kurtaramadik :(

Ne kadar uzuldugumuzu anlatamam.Tek basıma olsaydım bu kadar hızlı davranıp bu kadar sogukkanlı olabilecegimi sanmıyorum ama cok sukur sevgilim yapılması gereken herseyi yaptı.Arabasının acık gri koltuklarının leke olmasına dahi aldırmadı.Yaralı bir insanı bile arabasına almayan bir milletiz biz, biliyorum, ama siz noolur boyle bir olayla karsilasirsaniz onlari ölüme terketmeyin.Bu dünyayı mahvedenin biz oldugumuzu ve hayvanların da bizim kadar yasamaya hakkı oldugunu unutmayın.

13 yorum:

ayci dedi ki...

iiiiyy icim cok kötü oldu okuyunca.
iyi ki görmüssünüz - yani bu olayin olumlu yani sizin o anda o olaya sahit olmaniz.

belki kurtulamadi kedi, ama en azindan kurturmaya calismaniz bile onun ruhuna iyi gelmis olabilir...

bokbocesii dedi ki...

Ben de kendimi oyle teselli ediyorum zaten Ayci.Biz onu yoldan almasaydik hayvancagiz uzerinden sayisiz araba gecmis zavallilardan olacakti.En azindan denedik :(

Adsız dedi ki...

:( Çok üzüldüm ve çok sinirlendim. Yaşam hakkına saygıyı öğrenemedik, can sahibi bir tek kendimizi zannediyoruz. Duyarsızlığımız, cahilliğimiz de cabası. Ben bazen çok nefret ediyorum bu milletten yaa...

Nihan dedi ki...

Kendi adıma çok ama çok teşekkür ederim onu orda bırakmadığınız için :'-(

Fikir/Siz Yazılar dedi ki...

Maalesef insan sülietindeki hayvanlar bu toplumun büyük bir bölümünü işgal etmiş durumundalar.Duyarsızlığın ve tepkisizliğin had safhaya geldiği bu günlerde beni çok ta şaşırtmadı bu olay.Kendisinin sadece nefes almakla yaşadığını sanıp, kendi haklarına bile saygısı olmayanlar, masum bir kedinin yaşama hakkına saygı duyması nasıl beklenir ki.Güzel bir hafta diliyorum.Sevgiler.

bokbocesii dedi ki...

Ben de Mügecim , ben de:(

Sen de olsaydin ayni seyi yapardin SS.Hiç şüphem yok.

bokbocesii dedi ki...

fikr-i alem, cok guzel ozetlemissin yasadiklarimizi.malesef herkes "insan" tanımlamasını haketmiyor.

sinem dedi ki...

ikinizi de tebrik ediyorum. böyle insanlar da yaşıyor ayrıca, bir gram vicdanı olmayan yaratıklar yaşıyor ve biz de onlarla bu dünyada birlikte yaşıyoruz :(

bokbocesii dedi ki...

Malesef Sinemcim:(İste o yuzden bizler olmamız gerektiginden daha duyarlı olmalıyız.

lale kunt dedi ki...

al işte tam benlik bir durum. yazının başından anladım da yine de okumadan duramadım, sonra manyak gibi ağlıyorum.
ben var ya ne diyeyim ne? beddua etmem kimseye ama bu pislikler var ya, beddua bile onlara olan hislerimi yeterince iyi ifade edemiyo.
ölsün o da aynı şekilde desem, yine içim el vermeyecek...
offf of, keşke herkes insan olsa!

bokbocesii dedi ki...

Bilirdum cok uzulecegini Cadıcım:(Ama yazmadan da edemedim.Cok dogru, keske herkes insan olsa

Dominika dedi ki...

Allah blasını versin o kırmızı skodanın ..keşke aklına gelseydi plakasını alsaydın,
hepimiz bloglarımızda hayvanoğluhayvan 34 t 0000 gibi post yayınlardık !!!
çok üzüldüm :(((

bokbocesii dedi ki...

alamadım ki alamadım :( aynı seye uzuluyorum ben de:(