4 Kasım 2009 Çarşamba

Mr.& Mrs. Willis



Bruce'cugum ve taze karısının katıldığı "Var mısın Yok musun" u izlediniz mi acep? Normalde izlemesem de Bruce'un yüzü suyu hürmetine izliyim dedim.Yavrum o ne güzel bakışlar, o ne biçim bir gülüş? 3 yaşındaydım böyle gülüyordun , bu yaşımdayım hala aynı gülüyorsun be Bruce'um. Yirim yirim!

Yeni hatuna gelince.Demi bir efsaneydi tabi."O kadından sonra bu mu?" dedim ilk bakışta. Sonra kızı izledikçe bi sevdim. Hafif bir Türk kızı edası var Emma'da ama böyle çaçaron mahalle kızları gibi değil.Masum , saf bir hali var. Böyle Arzum Onan gibi, ya da Azra Akın gibi diyim , anlayın siz.Bruce da bu haline vurulmuş olsa gerek."Vurulmuş" diyorum çünkü Bruce bildiğin çok aşık , Emma desen zaten bakarken eriyor. Ben kıskanç kıskanç saydırmak için hazırlanırken, birbirlerine bakışlarını görünce "ay çok aşık bunlaaaar , kıyamaaaaam" oldum.

Emmacım gördümki çok aşıksın.Üzüldüm haline.Kocan seni bırakıp bana kaçabilir diye korkuyorsan, hiç gerek yok;Bağrıma taş basıp aranızdan çekiliyorum.Ancak bir şartla; programda giydiğin mavi elbiseyi istiyorum.24 saat süren var (Fedex dahil)Mailimden ulaş bana.Hadi güzelim.

2 yorum:

Ghanima dedi ki...

bende gördüğümde türk kızı bu demiştim:)

bokbocesii dedi ki...

iyi bari bi ben diilmişim :)