18 Kasım 2009 Çarşamba

BB'nin Büyümüş Hali


Geleceğe dair 1 milyon tane planım var ama en çok istediklerimden biri Ajda olmak.Hayranım duruşuna , kadınlığına , aptal zannedildiği anda bir lafla herkesi altüst etmesine..Bi de genç kalmasına.Niye takıntılıyım acıba ben bu yaşlanma mevzusuna? Herkes yaşlanır, elbet yaşlanır.Kimisi sevgilisi-kocası başkasını bulur diye korkar yaşlanmaktan.Ben bir erkeğin iradesini işin içine katmadan kendimle uğraşarak , bildiğin çirkinleşmekten korkuyorum.Bakımsız, şişko, bezmiş bir kadın olmaktan feci tırsıyorum.

Hergün Q10 kullanıyorum(hücrelerin oksijen alma kapasitesini arttıyormuş-bugün daha içmedim-dur bi koşu gidip geliyim)

Yediğime içtiğime dikkat ediyorum (balık yemeyen ben, şimdi somonlarla yatıp kalkıyorum,danalardan fazla ot yiyorum,makarnamı bile kepekli alıyorum),

Güneşten 50 spf altında saklanmaya çalışıyorum ki bunu 80 e çıkarma düşüncem var (Norveçliler gibi beyaz olana kadar yolum var)

Çok çok su içmeye çalışıyorum (japon balığından hallice)

Her gece yüzüme bakım yapmadan asla yatmıyorum (bi gün uykusuzluktan duşakabinde uyuyakalıcam o olucak)

Vücudum için de önlem amaçlı bakımlara başladım ayrıca (göğüs kremi her akşam, selülit kremi duştan sonra,masaj yağı duş sırasında...offf hiç anlatmıyım,çok zor)

"İlk Botox'umu ne zaman yaptırmalıyım" ı düşünüyorum (sakın itiraz etmeyin, kesin kararlıyım)

İnternetten yüz yogası hareketleri arıyorum (yamuk yumuk kalıcam sonunda)

Her türlü kırışık önleyici maddeyi ezbere biliyorum (kimyagerler yanımda mok yemiş)


Sanıyorum ufak ufak kırıyorum:)

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay valla bravo, çok tebrik ederim sizi Bokbocesii Hanım! Hayranım böyle kararlı, kendine söz geçirebilen insanlara. Azıcık sizden feyz alabilsem ne mutlu bana. İmrendim. Botox'a da hiç karşı değilim; miyoptan mütevellit gözlerimi kısmaktan oluşmuş Great Kanyon gibi bir kırışıklık var iki kaşımın ortasında, favorim spot'um orası efem.

bokbocesii dedi ki...

Ahanda bende de aynı yerde bi yarık mevcut.Ben de ordan başlayıp kazayaklarıma doğru yolaliciiim.Ayrıca bende de miyop var, ben de gözlerimi kısıyorum malesef:( İki kaşının arasına bant yapıştırmak işe yarıyormuş ama şirkette işe başlayalı 4 ay olduğundan, vereceğim imajdan korkuyorum, deneyemedim henüz.

Adsız dedi ki...

Ayol benden geçti artık, koli bandı bile yapıştırsam düzelmez orası. Olan, olmuş.

bokbocesii dedi ki...

Müge, alemsin yaww:))

Nihan,inşallah öyle olurum(z).Hayat enerjimi yükseltiyorsun valla.Ne güzel oldu-sanal da olsa-seninle tanışmak:)

Nihan dedi ki...

Haaaa bir de ne dicem?
Ayşe Arman' ın bugünkü yazısını oku lütfen :-)

Nihan dedi ki...

Çok teşekkür ederim, bende aynı şeyi senin için düşünüyorum :-)
Sevgiler...:-)

bokbocesii dedi ki...

:))) Ayşe Arman beni duymuş resmen.Zaten çok severim kendisini, bi de telepati halindeymişiz, onu da öğrenmiş oldum.

alis dedi ki...

İlmini paylaş bokböcesii... Ayın kremi köşesi falan yap. Yüz bakımı olarak ne yapıyorsun? Göğüs kremi bir işe yarıyor mu? Selülit kremlerinin yaramadığını biliyorum, ama onları sürerken yapılan masaj hareketleri ve tazyikli soğuk su işe yarıyor.

bokbocesii dedi ki...

:) ayın kremi :)) iyiymiş.Anacım , GNC den kremler aldım onlarla takılıyorum.Kozmetik olanları kullanmıyorum.Sonracıııma göğüs kremi ve selülit kremleriyle sanırım kendimi kandırıp, cüzdanıma yara acıyorum.Ama psikolojime iyi geliyor bak onu inkar edemem.En önemlisi;Q10 in feci faydasını gördüm.Yüzüme ışık geldi,cidden tavsiye ederim bak.

Adsız dedi ki...

Akşam şu Q10'dan alayım bari. Aklıma yattı o.

lale kunt dedi ki...

ay ben ne cahilim ne pasaklı bişeyim ayol. hiç bişey yapmıyorum.
nedir şu Q10? Nereden alınır? Nasıl kullanılır? Sevabına anlatın yaw, anneme de alayım kendime de. Yüzüme ışıltı gelsin :)

bokbocesii dedi ki...

estagfurullah cadıcım, ben de cok memnun oldugumda degil, kendimi ahaliye sikayet etme amacli yazmistim.GNC de var Q10.kremlere filan da karıstırırım, yediğime içtiğime katarım diye sıvı olanını almıstım ama hic bi halta karıstırmadım, bu haliyle de tadı aynı vidaylin e benziyor.Demem o ki sen sen ol hap olanını al.

lale kunt dedi ki...

ay sen de kendini şikayet ediyosan artık :)
gnc'ye bakanzi hemennn çok teşekkür...

bokbocesii dedi ki...

;) reca ederim cnm

a. gizem dedi ki...

ben de kıskandım valla :) q10 haa... gizli gizli alıp kullanacagımmmm hihihi :) gögüs kreminin faydasını görmedin mi sinemcim yaw?

bokbocesii dedi ki...

gogus kremi mucizeler yaratmıyor gizemcim.ama faydası yok da diyemem.ben son 1 senede 10 kilo verdigim icin kuculduler malesef , asıl ona bi care arıyorum :(