12 Kasım 2009 Perşembe

Evime bi haller oluyor

2 gündür annem bende kalıyor.Doğal olarak evime bi haller oluyor.

Ekmek sepetim makyaj malzemelerim için kullanılıyor (çok büyükmüş o sepet ekmek sepeti olmak için)

Mutfak havlularım çok eski oldukları gerekçesiyle çöpe atılıyor (alakası bile yok)

Şifonyer niyetine kullandığım ikea sehpam salonda zigon haline geliyor.(solda oturan kahvesini çayını nereye koyacak kızım??)

Duvara bantlamak suretiyle astığım ve bu nedenle duvar boyasının içine ettiğim resimlerim yamuk oldukları gerekçesiyle sökülüp çiviyle asılmaya çalışılıyor (ok yamuk ama napiyim?? bi daha sökemem alla alllaaaa)

Şarap bardaklarımın, mutfakta kullandığım her türlü ıvır zıvırın yeri değişiyor (beklenen sonuç)

Buzdolabındaki herşey!!! çöpe atılıyor (şuraya hale bak, fare düşse kafası yarılır, kızım sen sadece çikolatayla mı besleniosun??)

Giyinme dolabından hallice gardrobuma ikea dan kapak alınmaya çalışıyor (çok dağınıkmışım, pehhh!)

Yayıntı olarak gördüğüm bir adet bulaşıklık allem edip kallem edip mutfağa seriliyor(allahtan şık bişey aldı da fazla ses etmedim)

Ve şu an işyerinde olduğumdan daha kimbilir neler oluyor.
Ama hakkını yiyemem annemin.Artık evim tertemiz, herşeyim (abartmıyorum herşeyim) ütülü, üstüne üstlük işten geldiğimde kolayca yemek yapabilmem için buzlukta haşlanmış mercimek vs bile mevcut. Canım annem, içine yaprak dökümünün Hayriye'si kaçmış annem, bitanesin sen.

12 yorum:

uyuz cadı dedi ki...

hahah bütüüüüün anneler aynı valla. ben de bir de abla mevcut, yani senin anne*2.
bazen çok sıkılıyorum bazen hoşuma gidiyo yuvarlanıp gidiyoruz. Allah eksik etmesin onları başımdan.

bütün anneler aynı dedim ama kaynanam yani eşimin annesinin alakası yok, şimdi düşündüm de o kadar taşındık hastalandık kılı kıpırdamadı valla. en son kutunun da açılıp eve yerleştiğinden emin olduktan sonra bir akşam yemeğe geldiler.
ya sabır!
dedikodu mu da yaptım oohhh rahatladım :))

bokbocesii dedi ki...

Bi de ablam olsaymış annemle beraber evi hallaç pamuğu gibi atmışlardı kesin.dedikoduya son derece açığız cadıcım , rahat ol :)

Müge dedi ki...

Ay dedikodu mu var, hemi de kaynana dedikosu mu? Kendi blogumda asla yapamayacağım kaynana dedikodusunu şurada gönül rahatlığıyla yapayım bari. Bundan sonra talep ediyorum bana yeri ve zamanı bildirin, o dakika ordayım. Gizli bir nick falan alayım bari.

bokbocesii dedi ki...

Dedikodu alarmı Müge:) yeni nick e gerek yok, kimselere söylemeyiz

Müge dedi ki...

Ben sizden korkmuyorum. Lakin yerin bile kulağı var ama benim bi nick'im yok, çok afedersiniz mal gibi ortadayım.
(Niye? Çünkü üşendim efenim, biliyorsun.)

bokbocesii dedi ki...

:))) çok güldüm Müge yaww.Boşver yiğidin malı meydandadır demek istiyorum ama ben de korktum bak şimdi.

uyuz cadı dedi ki...

ya kıslar ben de kendi bloğumda öyle çekiştiremiyorum rahat rahat. bi blog açsak ama çok gizli olsa. kocalar-sevgililer falan bilmese bikaç kız girsek kaynanalara versek veriştirsek nasıl olur :)

ay şu hinlikleri işte güçte kullansam ooo almış yürümüştüm haa o da ayrı.

bokbocesii dedi ki...

cadıcım fikir super.kesin yapalım dicem ama henuz bi kaynanam yok.o blog da yazdıklarınızı da okuduktan sonra olur mu bilmem :) korkuyorummm

Müge dedi ki...

Katılıyorum! Kaynana eleştirme platformu kuralım. O değil de, asıl eski eniştenizin bir annesi vardı. Yemin ediyorum, aklınız çıkar! Aman Yarabbim, o ne kadındı! Saf kötülüğün insan formundaki haliydi resmen. Bugün eniştenizin ex olmasının sebeplerinden biridir. Duygusal manada inanılmaz hırpalamıştır, yıpratmıştır beni. Fakat o kadın yıkamadı ya, hele de bu saatten sonra hiçbir kaynana beni yıkamaz kardeşim!

uyuz cadı dedi ki...

müge amaaan iyi yapmışsın kız :) ne çekicen elin menapozlu manyağını oh olsun!
kuralım da nasıl haber vericiiz sonra mailleşsek mi ne yapsak?
ay eğlenceli olur sanki :)

Dilem dedi ki...

Canım bu yazın bugün haberturk gazatesinde bilgi veriyim dedim ;)

Müge dedi ki...

Bokbocesii,
Yaaa, yaaa... Bak! Ben öleceğim günü de bilicem... İhtiyatın ehemmiyeti yadsınamaz.

Uyuz Cadı,
Hımm, bir yol bulmamız lazım bunun için, evet. Şifreli blog mu kursak acaba?