18 Kasım 2009 Çarşamba





15 yorum:

alis dedi ki...

Hahaha... Öneriler harika! Bu taklit mevzusu sırf fotoğrafta değil, her alanda böyle değil mi? Sanki internet diye birşey yok, sanki yabancı yayın takip edemiyoruz, sanki bir kutuya kapalı yaşıyoruz, bir onlar akıllı, bir onlar takip ediyor! (Gerçi Hülya Avşar'ın hedef kitlesi sanırım gerçekten takip etmiyordur). Madem aynen kopyalayacaksın, bari kirpiklerin rengini bişeysini değiştir bre utanmaz. Bre rezil! O da olmadı, orjinalindeki simetriyi, rorschach havasını da taklit et bari. Şu haliyle aynısının boktanı olmuş. Labne peyniri, altınkek taban ve neskafe ile tiramisu yapmaya benzemiş.

ayci dedi ki...

orjinal!
orjinal olan ne var bu dünyada?
söyle birsey:
insan bile giyim tarziyla, dinledigi sarki, yaptigi hareketleri medyadan manipüle edildigi icin ortaya cikiyor.

yani bir nevi modaya uymak.
ayni zamanda taklidi getiriyor.

bir misal daha:
Kamil Koc
Özkoc
Hakiki Koc
Kocogullari
Has Koc
Esas Koc

daha sayabilirim...
ki kaldi ki yaraticilikta birseylerden esinlenip ortaya birsey sunmaya karsi degilim - ama bu kadar BARIZ bir sekilde - cok komik...ve isine sunuldugu saygiyi yitirenlerden...

Nihan dedi ki...

Birde Bolçi var söylemeden geçemedim.Yaratıcılıkta son nokta; Bolu Çikolatası :-)

bokbocesii dedi ki...

alis; tiramisu örneği cuk oturmuş :)

ayci;çok doğru yaw.Kendimden şüphe ettim yazdığını okuyunca.Kardeşim hep der ki radyoda dinlediğin bir şarkıyı aslında beğenme nedenin günde 200 defa çalınmasıdır.Empoze ediyorlar sana beğenmen gerektiğini.Her alanda; esinlenmeye varız, ama bu kadarı acınası bence de.

bokbocesii dedi ki...

Aaa Bolçi benim müşterim, çok şeker bi amca var orda.Süper konuşuyo benimle, hep de Bolu'ya davet edior.Bişey diyemedim onlara bak şimdi :(

Nihan dedi ki...

Tadı çok güzel zaten, ona laf yok :-)

bokbocesii dedi ki...

Gerçekten mi? İstiyim bari bi kutu :)

Nihan dedi ki...

Böyle içi krokanlı, ballı felan, dışı çikolata.Güzel bişiii :)

zeynepin sesi dedi ki...

vala ben artık çoğu şeyin orjinal olduunu düşünmüorum,her şey taklit malesef..

bokbocesii dedi ki...

Malesef Zeynepcim..

Adsız dedi ki...

Ben bu yazı ve Murat Eren'in yazısını beğendim ve bilgilendirici buldum.

bokbocesii dedi ki...

Tskler Mügecim.Murat Eren'i surekli takip ediyorum.Çok şey öğrendim ondan.

Dominika dedi ki...

fotolar harikaymış..
hülya avşar ise fotokopi gibi, yuh !
bana çok saçma geliyor birisinin herşeyini birebir taklit etmek.Birde sanatçısın zilyon insan izliyor seni, ve herkes yuh nasıl da çalmış diyor ! insan bunu nasıl sindirir ki :) bi garip bu sanatçılar yaa..

bokbocesii dedi ki...

sindirip sindirmemek onemli degil de sadece konusuluyor olmak onemliyse pek takmıyorlar bence ;)

Dominika dedi ki...

İyi yada kötü farketmez yeter ki konuşsunlar yani :))