13 Ekim 2009 Salı

Yeni Coco bu mu şimdi????!!!


Yeni bi durum değil ama yine de yazasım var.
Simdi benim anlamadığım bisey var, beni yönlendirin.

Chanel dedigimiz zaman ne geliyor aklımıza?
Cevap: Döpiyesler,inciler,kamelyalar,uzun sigaralığında sigarasını içen kırmızı rujlu, beyaz eldivenli, siyah takımlı, No.5 sürmüş incecik Fransız bir kadın.

Lily Allen dediğimiz zaman ne geliyor aklımıza?
Cevap: Ingiltere, patlak gözler, aşırı kilodan sonra zayıflama, içki, asaletle ilgisi olmayan herşey...ha bi de yeni sarkisi "fuck you very very much"

Bu ikisinin birlestigi nokta; Yukaridaki foto
Nicole Kidman tamamdi, Keira Knightley de kurtarır mevzuyu ama bu ne peki??
Coco cugumun kemikleri sızlıyor vallahi yaww

1 yorum:

Mia dedi ki...

haha aynen katılıyorum :) nedir bu markaların urban style merakı anlamıyorum chanelin bütün erafetini öldürüyor lilly abla