14 Ekim 2009 Çarşamba

Reçete: Ömürboyu Düzenli Kullanım


Dün aksam uzun zamandan sonra ilk defa girls night yaptik.Neden uzun zamandan sonra demeyin, inanın ben de bilmiyorum.

1 adet sevgilisi askerde taş diyetisyen, 1 adet güzeller güzeli devrik lider, 1 adet bacagindan sevgilisine prangali demir kelebek ve bendeniz. Sanirim bizimkiler bu cümleyi tamamlamak icin aptal aşık kızıl gezegen derlerdi benim için:)
Eve dönerken müthiş bi huzur vardı içimde.Çünkü benim arkadaslarim benim icin cok kıymetlidir.Onlara vakit ayırmak benim için bir "must".Onlarin da bana vakit ayırması benim için cok onemli.Hayatta aslolan, şansın varsa sana sonradan bahşedilen 2. ailendir.En yakın arkadaşlarındır içini açtığında seni dinleyen, gözlerine bakarak korkmadan en gizli sırlarını anlattığın, koz verdiğini düşünmeden anlata anlata rahatladığın, güldüğün, eğlendiğin, gezdiğin, tozduğun..

Kızlar, cidden çok değerlisiniz benim için.Benim bir ikinci annem var, annemin en yakın arkadaşı, elinde büyüdüğüm Emelciğim.Benim çocuklarım da sayenizde çok şanslı olacak..

Hiç yorum yok: