28 Ekim 2009 Çarşamba

Simdi İstanbul'da olmak vardı


Bi Galatasaray'imin maclari oldugunda boyle hissediyorum, bir de yukarıdaki gibi insanın kesin gormesi gereken seyler oldugunda.Her turlu moda/kültür etkinliğini ilk haber veren bir numaralı moda blogum Styleboom yazmis.IMA'da Mevhibe İnönü'nün kıyafet ve aksesuarları sergileniyor.Hayran olduğum Cumhuriyet dönemi hanımefendilerini daha iyi anlama şansımızın olacağını sanmam.Nasıl asil, nasıl zarif elbiseler , takılar, şapkalar..İsmet İnönü'nün biricik eşi için yazdığı notlar...Kaçırmayın...cidden!!!

2 yorum:

Aslı dedi ki...

Televizyonda serginin bir bölümünü görebildim ama içim gitti...Görmeyi çok isterdim. Ve herkes de görsün isterim Mevhibe Hanım'ın o kibar ve güzel elbiselerini...Artık böyle zarif bayanları görebilmek için çaba harcamak gerekiyor...

bokbocesii dedi ki...

Aslı; kesinlikle ben de aynı fikirdeyim, böyle hanımlar kalmadı.İnsallah bir fırsat olursa gidip görmek istiyorum.