16 Ekim 2009 Cuma

Office Madness


Allahim, yazmiyim diyorum ama malzeme getiriosun onume, bak benden gunah gitti.Sirketten birisi okur da atilirsam bi zahmet bana yeni bi is de ayarlarsin artik.

Kardesim.Onumdeki adam -hic abartmiyorum inanin- 3 haftadir ayaginin altinda sakizla geziyor.Gezmesi bisey diil, yerler fayans oldugundan sol ayagini yere her basışında CIRT,CIIIIIRT,CIIIIIRT diye ses cikiyor.Bu vesileylen her allahin gunu ayni ayakkabiyi da giymis oldugunu ogreniyorum bu arada.Soylemiyim diyorum, yeniyim diyorum, antipatik olma kizim diyorum ama bi yere kadar yaww.Cidden sinir sistemim agir darbe aliyor bu adam yürürken.Kendimi sıkıorum "aaa biseye basmissiniz da, nasil ötüyor di mi Hödürü bey? di mi, di mi? ehi ehi" dememek icin.Bu arada ayni adam az once bilmemne kirtasiyesini arayip "sizde sandalyelerin altina konulan keçelerden varmiydi aciba?? Oturup kalkarken sandalyemden cok ses cikio da" dedi.Avaz avaz bagirasim geldi , ulan sen once ayaginin altina bak diye. Neyse...sabir canim , sabir.

Hiç yorum yok: