27 Ekim 2009 Salı

Migros

Ben bir Migroscuyum.Oturdugum yere yakın Migros olmamasına , olanlarınsa otopark sorunu olmasına cok sinir oluyordum.Gecen persembe Migros'un web sitesinde birsey ararken aklima geldi bunu Migros'a yazmak.Cuma sabahı Karsıyaka Migros müdürü Emre Bey beni cep telefonumdan arayıp önerime mutlu olduklarını, zaten onların da o bölgede yer aradıklarından bahsetti.Hatta varolan Migros'ları kullanabilmem icin otopark icin tavsiyelerde bile bulundu.Migros'un bu kadar hassas davranıp cep telefonumdan arayıp bilgi vermesi bi yana-ki sadece kuru bi mail atabilirlerdi-, bu kadar hızlı dönüş yapmaları bu ülkede de birilerinin bazı işleri iyi yapabildiğini gösterdi bana.Umutlandım.Sezarın hakkını sezara vermek lazım, size de soyliyim istedim.

Bu arada Migros'un Jet Kasa diye bir uygulaması başlamış.Süper hızlı, süper kolay.Şiddetle tavsiye edilir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de büyük Migros'çuyumdur. Yeni evimin yakınında 5 dakika yürüyüş mesafesinde, içinde Biletix, Motta ve kuru temizlemeci de bulunan 2 katlı ve otopark sorunu olmayan bir 3M Migros bulunduğu için ne kadar mutluyum anlatamam. Hayatımı kolaylaştırıyor valla. O jet kasa olayını ise en kısa sürede deneyeceğim zaten. :)

bokbocesii dedi ki...

Müge cok kiskandim yaww :(

alis dedi ki...

O kendi kendine ödemeli kasalardan İngiltere'de Sainsburys'de ve Marks & Spencer'da görüp "vay be, işte Türkiye'de asla yürümeyecek bir sistem" diye düşünmüştüm. Ben de geçenlerde jet kasayı ve çatır çatır işlediğini görünce lafımı bir güzel yedim, yediğime de çok memnun oldum :)