27 Ekim 2009 Salı

Bugün çok romantiğim sanırım

Sevgilim bu sabah, kankilerime ve bana mail atmış.Okudukça yüzüm kızardı.Ben ne hoş, ne ince bi adamla beraberim yaww..

Merhaba gençler;
Bir kez de sizlerin huzurunuzda;Bana günler,haftalar,aylar,gündüzler-geceler, tatiller-işgünleri,uykusuz saatler boyunca yardımcı olan, neredeyse bu tez konusunda benden fazla emeği olan, inancımı kaybetmememi sağlayan ve bana benden çok inanan biricik sevgilime teşekkür ederim. O olmasa bu cübbeyi giyemezdim.Eğer "Oscar" töreni sonrası teşekkür konuşması yaptırsalar,ilk teşekkür ona giderdi başında "First of all,I would like to thank..." cümlesiyle.Seni çok seviyorum boncuğum.

10 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

benim bile uzaktan hoşuma gitti..seni düşünemiorum :) çok güzel,mutluluunuz daim olsun..

bokbocesii dedi ki...

saol Zeynepcim :))

éLLa Çiça dedi ki...

oyss ne romantik :p daim olsun seker.

a. gizem dedi ki...

ayyy cok romantikkk :)
sinemcim çok sanslısın bu bir, ikincisi mezun olabilirsem bu ay juriden bi gecebilirsem, bu fikri çalabilirmiyim?
cünkü her bırakıcam bu master ı dediğimde destek olan bi sevgilim var benim de :)

Adsız dedi ki...

Bravo enişte! :)

bokbocesii dedi ki...

Tenk yu canlarim.Gizemcim bu mail beni benden aldı, kesin yap derim:)

eb dedi ki...

Ne güzel yazmış yhaa. Tebrik ederim canım ikinizi de...

bokbocesii dedi ki...

tenk yu eb cim:)

Aslı dedi ki...

Ne güzelll:)

bokbocesii dedi ki...

Tenk yu Aslı :) Darısı aşkı arayanların başına :)