14 Ekim 2009 Çarşamba

Anaaaaamm ...Sıra Bende mi??

Simdiii...Zeynebin Sesi beni mimlemis.İlk oldu ya, o acidan pek bi heyacanliyim.Emin de olamiyorum mimlendigimden.Zeynep farkli bi durum varsa bozma, rezil etme beni olur mu?

Buyrunn...

1.Bloğuna neden bu ismi verdin?
Böyle top gibi kıvrılıp öyle uyuyormuşum.Babam beni bokböceği diye sever küçüklüğümden beri.Hiç tahmin etmiyodunuz di miiiiii?? :)
2.Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Hiç öyle bi durumum yok valla.Kafama göre takılıyorum.
3.En son satın aldığın garip şey?
İpekyol'un kara kedi broşundan aldım.Hatta fotosunu çekip post bile yaptım.Ofistekiler renk katıosun kızım şirkete dediler.İltifat olarak almalıyım sanırım di mi?
4.Şeker gibi olduğun anlar?
Karnım tok, altım pekse , uykumu da almışsam deymeyin keyfime. Bi de en lanet anımda verin bi parça çikolata, pamuk gibi oluveriyorum.
5.Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
Hadi kızım evlenmiomusun daha sen? Bak bilmemkim nişanlandi sana kurdelesinden yutturalim , uğurlu gelir belki ??
Kardeşim belki ben evlenmiycem alla alla.Evli olmak hayatımdaki en önemli sıfat
diil ki! Zamanı gelince olur kısmetse. Mevcut durumumdan gayet memnunum.
6.Seksin sendeki rengi?
Ohaaa...bilmiyorum...pas...geç işte ne biliyim.
7.Aynaya bakınca gördüğün?
Kızıl kıvırcık saçlar, açık kahve çiller.Bi de cin cin bakan kahverengi gözler.
8.Kendini okutan blog dediğin?
Güzel, basit bir tema mümkünse.Özenle seçilmiş zeki fotolar.Kısa postlar.Bi de mümkünse Avrupa yakasındaki Selin'den hallice konuşmayan blogger.Kusura bakmayın , hiç bişey anlamıyorum yazdığınızdan.
9.Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
Kışları İzmir-Kitchenette, Kybele, Mezzaluna, Ooze Venue , Yazları Çeşme-Paparazzi, Babylon, Solto, Alaçatı Yaya, Köşe kahve.Biraz daha yazarsam elinizle koymuş gibi bulucaksınız beni zaten :)

Atlattım mı?? Becerdim sanırım:)))
Müge, Gizem ve Sinem, sıra sizde..
Edit: Zeynep'in blogunu biraz erken acmis oldugumdan yanlis mime cvp vermisim:))) Tarih yazdim blog aleminde.Bu nedenle sorulari duzelttim.İlkleri benim blogumda görmeye devam edeceksiniz canlarim.

9 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

:) çok eğleneceli di mi? aslında üstteki 9 soruluk olan mim senindi canım ama olsun mim mimdir diil mi :)

a. gizem dedi ki...

sinemcim sorulara yanıtlara bakınca cvplarımız hemen hemen aynı olurdu ben de mimlenseydim dedim kiii sen mimlemişsin :)
teşekkürler...
ama bu aralar juri olaylarım bir sürü hazırlık başladı... inşallah vakit olur da yazabilirim, ptesi kadar nefes alamayacak gibiyim :( bana şans dile...
sevgiler

sinem dedi ki...

benim çat diye yanlış mimi cevaplamam :) istersen bunu da yaparım tabi ama araya bir iki yazı girsin, olur mu? :)

bokbocesii dedi ki...

zeynepcim oldumu tam olsun dedim, sorulari degistirdim.

gizemcim bol sans.insallah cabucak bitin gecsin.

sinemcim, blog aleminin sapsali odullerinin en buyuk adayiyim malum.Sana birakiyorum bundan sonrasini :))

Smyrnote dedi ki...

Çok eğlendim okurken, zaten böyle bir blog ismi olabileeer mi yaaaa çok matrak biri olmalı demiştim, blogda da bu izlenimi veriyorsun:):)

bokbocesii dedi ki...

symrnote tenk yu canim.izmirliyiz ya ondan ;)

Müge dedi ki...

Ahahahaha! Valla alemsin! Dün akşam bakmıştım ben bu sorulara. Biraz önce okuyorum, okuyorum; "Yav akşam çiçek diyordu, sevmediğiniz-sevmediğiniz şeyler diye soruyordu. Yanlış mı okudum? Amnezi mi başladı bende?" diye kendimi sorgulattın bana burada. :)

bokbocesii dedi ki...

iste boyle mugecim.ne zaman ne yapacagim pek belli olmuyor.kendinizden suphe etmeyin benden suphe edin ;)

Smyrnote dedi ki...

kesinlikle, kan çekiyor hemşerim ;)