29 Mart 2010 Pazartesi

Derbiertesi Sendromu


Ne desem bos bu saatten sonra.Konusmadık, sarı kırmızı hic bisey giymedik, taciz edene cevap vermedik, totem yaptık.Ama sen kalkar, Selcuk denen surdan Yunanistan'a gitse Avrupa sınırları dahilinde golcu sayılmayacak bir adamın vurusunu-sut demeye dilim varmıyor-acemi kaleciler gibi iceri alırsan, ben degil totem, buyu yapsam bi anlamı yok."Bu Leo Franco bana guven vermiyor" diyorum uzun zamandır, fener macıyla kendisinin kurdelesi kesilmistir, vatana millete hayırlı olsun.Haldun Ustunel'in bundan sonraki mesaisi yeni bir kaleci uzerinedir.

Her mac bitiminde babamla telefonla baglanarak yaptıgımız Sansal-Erman misali mac kritigi esnasında babam sordu "kac tane gol pozisyonu saydın?"Durdum bi dusundum "3 filan" dedim.Eger sen , degil gol atmak gol pozisyonuna giremiyorsan, hazır olmayan bir Arda'yı kenarda ates bastı diye oynatıyorsan, hala toparlanmayan Baros'u "isini bilir" diye sahaya suruyorsan, fenerle oynuyor olmanın paniginde son kozlarını oynuyorsun demektir. Sen zaten yenilgi kacınılmaz diye cıkmıssın o maca, sonu degistirmen surpriz olur. Ne, dudugunu her gereksiz zamanda kullanan hakemi konusabilirsin ne de 94'te Dos Santos'un "gel bakalım buraya" diye asılıp indirilmesine ragmen verilmeyen penaltıyı.Sen oyna bakalım once, uzerine duseni yap, sonra 3. sahısları konusursun.

Bi lafta yonetime ve taraftara....Kapalı biletlerine 250 TLden kapı acıldı.E guzel, takımın paraya ihtiyacı var.Var da bu parayı veren zengin taraftar yediremez kendine bagırmayı, denyo denyo oturur o kapalıda.Biz mi anlatalım size bunu? Nerde Ali Sami Yen cehennemi? Tıkı cıkmayan seyirciyle olmuyor o cehennem.O stada girdiyseniz bagiracaksiniz kardesim.Takıma faydanız olacak.Korkacak rakip takım.Gidin evinizde izleyin, bari gölge etmeyin.

Su şişesiyle Alex'in kafasını hedefleyen arkadaş.Tutturdun, aferin sana.Haftaya oturur evinde izlersin takımının maçını artık.Nasolsa sayende kimse olmayacak o stadta.

Pazartesi sendromunun kralı var uzerimde.Patronlarım fener yonetiminde, müdürüm agır fenerli.Cumartesi gunu beni tehdit ederek cıktı müdürüm ofisten, "pztesi imzalı fener formamla gelicem" dedi.Bugun bi sekilde bitermi ben issiz kalmadan?

**Derbinin tek güzel hareketiydi Özhan Canaydın pankartı.
EDIT: Mudurum az once fener formasıyla odama girdi.Derin derin nefes alıyorum.

3 yorum:

nalan dedi ki...

her seferinde içinden en az 25e kadar say.
burda a gırgırın bini bir para :)

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

daha fazla kızma die hiç bişi demicem:)
belki bi kaç kere öpersem mutlu olursun muck muck muckssss :)

Ezgi dedi ki...

Dün bir twit okudum sinan tuzcu demiş ki:
bizim yüzümüzden fenerbahçe selçuktan kurtulamıyor ben ona üzülüyorum!adam bundan önceki golü geçen sene bize kaval kemiğiyle atmıştı.
saçma sapan bir gol yedik bencede.