Sevgililer günü mesajlarını yazdım da aklıma geldi; bir de banka, sigorta vs tacizleri var.Bu konu daha da beter çünkü firmalar bu mevzu hakkında size bilgi vermek icin mesaj ve mail gibi dünyevi nimetleri kullanmıyorlar.Onun yerine, seslerinden anladığım kadarıyla pembe yanaklı, lüle lüle saçlı minik meleklerin sizi aramasını sağlıyorlar, kurtulmak da o kadar kolay olmuyor.Hele benim gibi "yazık şimdi bak saygısızlık etmiyim, bekliyim anlatsın" filan düşüncesi içerisindeyseniz,cehennem azabından beter oluyor sonrası.
3 hafta kadar önce Boyner Back-Up'tan bir yetkili aradı , "Bir maruzatım olacaktı" dedi."Musait değilim" dedim, kapattım.Zavallımın bir sonraki araması amcamın cenaze törenine isabet etti.Tamamen boşluğuma denk geldiğinden "Bir cenazedeyim,musait değilim" dedim kapattım.Beyfendi pes etmedi 2 gün sonra tekrar aradı.Bu defa işteydim ve artık ayıp olmasın diye "Musaitim buyrun" dedim.Sonuçta Boyner güzel, Cem Boyner yakışıklı, Boyner Back-Up neden olmasın ki? Beyfendi konuşmaya, yakınlık kurmak amacıyla "Başınız saolsun,yakınınızmıydı?" diye başladı ki fiks müşteri temsilcisi oyunlarındandır.Normalde asla cevap vermem ama bu defa bozmadım,"Evet" dedim "Amcamdı"."Hmm üzüldüm vs vs" diyip mevzuya girdi.Anlattı da anlattı.15. saniye filandı, ben programın bana uygun olmadığını anlayıp "Teşekkür ederim ama" şeklinde cümleler kurmaya başladım.Artık bi zahmet kendisinin de insafa gelip telefonu kapatmasını bekliyorum.Ama beyfendi son kozunu oynamayı ve cami duvarına işemeyi tercih etti;
-Ama BB Hanım bu programın böyle zıvırları, üstelik yanında da şu faydaları var.Üstelik bu sayede dünyadaki açlık sorununa ve küresel ısınmaya da çare buluyorsunuz.
-Gerçekten teşekkür ederim ama istemiyorum.Yormiyim sizi daha fazla.İyi günnn...
-Bi dakka , bi dakka..Dayınızdı değil mi vefat eden?
-@//S?=?$$@@@ ..?????Hayır amcam??!
-Ama bakın BB Hanım, böyle bir programa üye olsaydı belki de başına böyle birşey gelmeyecekti, değil mi ama??
Konuşmayı daha fazla sürdüremedim.Boynumdan yukarı doğru yükselmeye başlayan alevleri ve gözlerimin dolmasını sallamamaya çalışarak, "Bu konuyla ilgili konuşmak istediğimi sanmıyorum" dedim.Eminim kendisi, benim yerime bir başkasıyla bu konuşmayı yapsaydı, hayatında duymadığı küfürleri işitebilirdi, cidden çok şanslıymış.Kendisi de yediği haltın farkına vardı sanıyorum ki telefonu apar topar kapattı.
Eğer gerçekten bu tip şirketler "bize daha iyi hizmet verebilmek amacıyla" müşterileriyle yapılan görüşmeleri dinliyorlarsa, bu arkadaş çoktan kıçına tekmeyi yemiş olmalı.Eğer bu durumdan şu anda haberleri oluyorsa, bundan sonra eleman alırken "insan olmak" vasfını en önde tutmaları gerek sanırım.Ayrıca beni kesseler bir ömür boyu Boyner Back-Up'lı olmayacagımı da eklemek isterim, çok üzgünüm sizin için.
13 yorum:
Bu konudan muzdarip olan insanlardan biriyim.Başvururken iletişim şeklini mail şeklinde belirtmeme rağmen genellikle telefonu tercih ediyorlar.Çoğu zaman iş yerinde,misafirlikte,uygunsuz anlarda denk geliyor bu aramalar.Hayır kardeşim istemiyorum iletişimin bu şeklini.Ama yoook!Anlatamazsın.Onun için teknolojinin çok yakınında olmamak gerek buna inanıyorum.Sevgilerimle :)
Valla acmamak lazım o telefonları da,iste insanlık tamamen.Acmazsan mecburen mail atacaklar nasılolsa.
Aaaahhh ahhh siz birde bu telefon konuşmalarını yapmaları ve de ürün satmaları için onlara yapılan eziyeti bi bilseniz :-(
Ama bu da, konuya amcadan girerek ayrıca bir hayvanlık yapmış. Sana ne deseydin keşke Sinemciim, ben derdim valla...
Sonradan düşündüğünde söylenecek o kadar çok şey vardı ki.O an hiçbirini söyleyemiyorsun, kilitlenip kalıyorsun malesef Nihancım
nihanım,
ısrar mısrar ona hadi bi şey demeyeyim de bu kadar hassas konuda resmen büyük terbiyesizlik yapmış,çok yazık.
Hem de nasıl..
Hem-men şikayet ediyorsun! Ciddiyim, bu ne yaa? Bu nasıl bir terbiyesizliktir, nasıl bir desperate for sale tavırdır? Back-up benim yanımdaki binada, gerekirse bana at, gidip elden teslim ederim valla.
Bir de aklıma Puffy'nin şu yazısı geldi:
http://puffysworkshop.blogspot.com/2009/12/spordan-sorumlu-manyak-sirket.html
arayan arkadaşın adını almadığıma feci pişmanım zaten.isim olmadan da kimi kime şikayet edebilirim hiç bilmiyorum inan.
puffy en güzelini yapmışsın bu arada, supersin.
Nalancımm, çok haklısın bu resmen haddini aşmış.
Sinemcim isim belirtmene gerek yok, tarihi hatırlıyorsan onu belirtebilirsin. Onu bile belirtmene gerek yok, hepsi kaydedildiği için bir şekilde bulunur seni arayan.Kesinlikle şikayet et derim bende!
Hakkaniyet duygum biraz fazla gelismistir benim, aksini yapmamak lazım.Bence de sikayet etmeliyim.
Yuh. Yuuuuuh! Dilim tutuldu.
Ayrıca zeten bu Back-up'tan kimseye hayır gelmez. Annem üye, kredi kartından *yanlışlıkla* tek seferde yüksek meblağda para çekmişler, taksit taksit geri ödüyorlar. Önce sen kendi işini becer, sonra millete yardım et.
Taksit taksit özür dilemek de güzelmis cidden :)
bu tiplerden nefret ediyorum, 'istemiyorum' dan anlamıyorlar.. Yaptığı öküzlük diye bahsedeceğim davranışından,öküzlere hakaret olmasından geri alıyorum diyecek laf yok..
Yorum Gönder