3 Şubat 2010 Çarşamba

Pirelli vs. Playboy


Terry Richardson pek meşhur bir fotoğrafçı.Aha bu da blog u.

Pirelli de her yıl modellerle/ünlülerle hazırladığı takvimlerle de bilinen lastik markası.Pirelli Calender diye bir fenomen var.Özellikle erkek milletini sürüm sürüm süründürür.Çıplaklık vardır, hoştur, tercih edilir, etkisi müthiştir, güzel demek için erkek olmak gereksizdir.Kızlar da hastasıdır.(Özellikle ben)

Ancak Terry ve Pirelli'nin son koalisyonu bana göre düşük standartlı bir Playboy fotoğrafçısının çektiği ucuz fotoğraflardan ileri gidemedi malesef.Evet 1-2 tanesi tamam , hoş da..Anacım horozun ibiğini yalamanın neyi seksi??? Ya da karpuzu böyle elinde fışkırtıp yalamak, muz ısırmak, hortumla duş almak falan çok eski numaralar değil mi? Bi de ıslak beyaz t-shirt giydirseydiniz kızlara bari.Çıplak olarak yaptığın her aktivite seksi olmak durumunda mıdır ayrıca? Yok mudur ek birseylere ihtiyaç? Bu mudur estetik anlayışınız? Miranda'nın memeleri yeter, styling e ne gerek var??!!

Bütün lastiklerimi Bridgestone alıcam bundan sonra.Pirelli bitmiştir benim için.
Bilmeyenler için bundan bahsediyorum.
Sevgilim sen bakma :)
Foto; Terry's Diary

4 yorum:

MBK dedi ki...

horozun ibiğini yalamak bence de olmamış.
Bir Denizlili olarak kınıyorum.
Bu sanatında belli bir yere gelen her insanın düştüğü hata. S.çsam güzel olur düşüncesi.
Hoş s.çarken kullanılan materyaller fena değil :D

"KM inşallah okumaz"

bokbocesii dedi ki...

:) Cok gec, bence okudu bile.Sakın beni arama, kurtarmam

Adsız dedi ki...

O horoz ibiği fotoğrafı, İĞRENÇ.

bokbocesii dedi ki...

Hem de nasıl ..