23 Şubat 2010 Salı

Espadrille


Bu yaz bunlardan istiyorum.Krem, lacivert bi de ucuk sari..

Cocukken Cesme'de heryerde satılırdı.Butun yaz ayagımızdan cıkarmazdık.Fıstık yesili vardı bende.E peki simdi nereden alıcaz??

13 yorum:

Somethin'Special dedi ki...

Tatlım günaydın, geçen yaz Tweegy' de çok cici modelleri vardı, belki yine olur :)

bokbocesii dedi ki...

Gunaydın Niyancııım .Hic aklıma gelmemisti bak orası, aklımda olsun bakalım.Muck

ayci dedi ki...

benimkiler sariydi...

bokbocesii dedi ki...

sarı benlik, yesil senlik aslında :)

MiniPazar dedi ki...

ayy bende hatırlıyorum yaa çocukluk yıllarımdan..çok rahattılar :)

Pelin Pelister Akyürek dedi ki...

Yaaa geçen sene çok istedim bunlardan özellikle lacivert olalarından. Yıllar yıllar önce annemde beyaz babamda da laciverti vardı. Umarım bu sene bir sürü olur vitrinlerde.

bokbocesii dedi ki...

Olmasın bissuru Pelincim.Istemiyorum herkes giysin.Biz giyelim sadece :)

alis dedi ki...

Toms Shoes. Aldığın her ayakkabı için bir çift ayakkabı da muhtaç bir çocuğa veriyorlar. Yani aslında 2 çift almış oluyorsun.

bokbocesii dedi ki...

Pek bi takdir ederim Tom's shoes u.Ancak onlar tam olarak cocuklugumdaki yumusak tabanlı keten espadrillere benzemiyor.Yine de isin ucunda iyilik varsa alınamaz diye birsey yok ;)

Amaltheian dedi ki...

Yahu marka marka gezmene gerek yok ki! Gecen yaz beyazlarini ve lacivertlerini pazarda satiyorlardi. Bence denizi olan bi yerlerde bi pazara cikiversen buluverirsin:)

bokbocesii dedi ki...

Hmmm..memleketimin carsisini yabana atmiyim, bi daha bakiyim ;)

draftbeer dedi ki...

Tom's shoes vakkoramada satılıyor. Ayrıca bır cıftı de yardıma muhtac cocuklara vermecesı cok takdire sayan. Sırf onun icin bile ben alicam cok harika bir renk skalası mevcut. 100 tl idi sanirsam.

bokbocesii dedi ki...

Tom's shoes a bir tezahurat daha.Sezon acılsın bakalım artık madem.