26 Eylül 2009 Cumartesi

B E D Ü K


Benim bişey söylememe gerek var mi? Kendisi söylüyor zaten ;

He is the funk maker
He is the groove master

Yeaaaahhh!! Aynen öyle.Belim ağriyor yaww.2 dk durur insan.Geçen defa geldiğinde de doyamamiştim , yine doyamadim.Bi de Istanbul'da izlemek lazim ama bence.İzmirli ı- ııh, daha Bedükle ayni frekansta değil malesef. Hep diyorum ; beni daha fazla eğlendiren kimse yok.Yüzündeki 7baharinotunuyemişgecelerinadami ifadesini seviyorum.Kurallarini seviyorum.Dansini seviyorum.Take Me Out söylediğinde havalaniyorum sandim.Bi de basçısını daha yakindan görebilseydim ohh-yeaah klasmanina alabilirdim.
Bi daha gel , yine gel, hep gel !!!

Not. Gerçi yeniden geldiğinde ben gidebilirmiyim bilmiyorum aslinda."who's the hot bitch?" diye sorduğunda elimi sallamistim da , sevgilim kesiyodu beni :))

Not3 Kendi cektigim fotolar da var ama iphone um kafayi yedi.Sonra..

2 yorum:

Pelin Pelister Akyürek dedi ki...

Ben ismini ilk duyduğumda türkücü falan sanmış dalga geçmiştim. Sonra bir gün Mtv de seyrettim klibini ve hayran kaldım. Çok başarılı buluyorum Bedük'ü ve çok da sempatik.

bokbocesii dedi ki...

Ah bi de kendisini canli izlesen :) Cok sekerdir coook :)