4 Eylül 2009 Cuma

Güllaçlarım Benimmm

Dun aksam pek bir evsahibiydim.Canimcilarim bi de canimcimin sevgilisi, bi de benim bi tanecik sevgilim yemege geldiler bana. Bu sekilde 5 ediyoruz.Acilen 6 olmak lazim yoksa single olan canimcim bi daha bizimle hicbiyere gelmicek.Bizimkilerin ellerinde bussuru torbalar.Bana ev hediyeleri almislar.3 tane de balik almislar :)) Bu vesileylen kızım Nanem omr-u billah Cesme'de.Gelirse vole vurup oyle yicek zavallimlari.Tarihte bi kac defa balik katletmisligim var ama bu defa sansli olacagimi umit ediyorum.Bi de seviyorum diye herkes ayrı ayrı gullac almis bana.Buzdolabimin tum raflari tatli dolu su an.Potansiyel toto besinleri, yemiciimmm. Canim sevgilim de cok guzel bi surpriz yapti bana, hic aklimdan gecmemis.Cok mutlu oldum gece gece.

Haa unutmadan...Ozlemisiz Ask-ı Memnu'yu da, tatile gitmeden bari son bolumu bitiriverseydiniz yaww.Sera cıkısı Bihter kapkara, Behlul'un saclar uzamis , kaşlar sararmis (cok fena olmus, bi zahmet kaskalemi makyoz arkadasim)..Yoksa serada sevüşünce böyle bir yan etkisi mi oluyor?? Sera var mi buralarda sera???

4 yorum:

a. gizem dedi ki...

dimi dimiiii ben de kaşlara takıldım :)hepsi simsiyahhhh :P

bokbocesii dedi ki...

:) bi tek biz diiliz Gizemcim.Ama ozlemismiyiz ?? Feci ozlemisiz , o ayri..

bossa nova dedi ki...

kapkara olmuşlar; bihter'in cildi bozulmuş piii dedim. ama hakketen özlemişiz:)

bokbocesii dedi ki...

Bihter bi de feci zayıflamış sanırım.Ondan da cildi kötü görünüyor sanki.Durun bakalim belki bu hafta biraz pudra yaparlar çocuklara ;)