7 Eylül 2009 Pazartesi

Amaaan Petrol Canıııım Petrol

Cuma günü işten yarım saat erken çıktım , zaten acil Çeşme'ye gitmem lazım, ooh süper.Eve gidicem,toplanıcam, çıkıcam.Ev yolunda benzin ışığım yandi, çok sallamadım, dedim "nasılolsa otobandan alırım".Yola çıktım Bornova'dan, herşey normal.Yolda bi astrayla kapıştım, normal.Trafik çok kalabalık, frenli gidiyorum, normal.Gişelerden geçtim,kgs yi okuttum, normal.1 km kadar ilerledim, benzin göstergesine baktım ; SIFIR, normal değil!!!!! Hem de hiç değil!!!!! En yakın benzinliğine eşşek kadar bi rampa ve en az 20 km var.Arabaya göre gidebileceğim km 10!!!! Annecim yaaaaaaaaaaa :(((( Zıçtım ben zıçtım.Çektim arabayı en sağ şeride , 40'la gidiyorum hanim teyzeler gibi.Çöktüm iyice koltuğa kim bu salak demesinler diye.Bi taraftan da opsiyonlarımı tarıyorum;

-Benzin yetecek, yetmeli , yetsiiiiin ,iyi düşün iyi olsun yaaaa :(
-Benzin bitti; çek sağa, başla yürümeye anca gidersin
-Sevgilini ara, babanı ara, İzmirden kankilerini ara , e ama çok gereksiz ben daha yakınım benzinliğe ??!!
-Otostop çek, illa biri alır beni yawww

Sonuç; becerdim gitmeyi benzinliğe kadar ama bildiğin iman gücüyle filan.Ömrümden ömür gitti.Akşam beybiye anlatıyorum durumu.Dedi ki;

"Allahın sevgili kuluymuşsun , benzinin bitseydi de beni aramasaydın ölmüştün.Allahın daha da sevgili kuluymuşsun otostop çekmedin, işte o zaman işkenceyle ölmüştün"

Maww :)

Hiç yorum yok: