3 Eylül 2009 Perşembe

Asuaaaaaaa !!!!


Kraldan fazla kralci insanlara feci gıcık oluyorum.

-Ama oyle yapmayalim sonra bilmemne bey kızar
-Bence sorma bilmemne hanima , istemez

Ulen bi rahat ver !!! Belki sormam daha dogru, belki o da onu bekliyor cevap vermek icin.Mind your own business be.Allah allaaaaaaaaaah!!
Bi de bi isi yaparken surekli konusanlara gicigim.

-Sunu da alalim suraya koyalim, tamaaaaaaaaam.Uffff cok guzel oldu be!! (bok oldu bok)
-Amma isim var ya.Bana hic bisey sormayin abicim 2 saat kafami kaldiramam ben.Bittim ben bittim .Aksam evde de calisicam yaaaa.Off yaaaa! Hanima da soz vermistim annemlere gidicektik.Hayatta gidemem artik.Bana hic bisey sormayin tamam mi abicim yapiyim sunu ben bitsin aksama kalmasin.
(Dallama, oturup yazsaydin konusucak kadar yarilamistin zaten)

İs hayati cok yipratiyo beni coook ...

*Resmi merak edenler buraya

2 yorum:

*STYLEBOOM* dedi ki...

ayy evet yaaa kralin haberi olmaz, kralci seni sinir hastası eder!

bokbocesii dedi ki...

oyle biriyle calisiyorum boom cum.bi gun arkadasi kesersem bana temiz camasir filan getirirsin di mi?? :)