10 Aralık 2009 Perşembe

Masal





Daha önce de ufak ufak bahsetmiştim ama detaylı anlatamamıştım size Masal'ı.

Masal benim çok şeker arkadaşım Burcu ve Senem'in eseri.Burcu cam boncukları bilmemkaç bin derecelik ısı altında yapıyor, hatta boncukların sıcak olduğunu unutuyor, elini bile yakıyor.Sonra yukarıda da gördüğünüz üzere hayal güçlerini de işin içine katıp çok zevkli parçalar ortaya çıkarıyorlar. Taçlar, anahtarlıklar, küpeler,kolyeler, bilezikler..Aklınıza gelebilecek daha büssürü şey.El yapımı olduğu için hem cok ozel hem de bir yapılanın bir eşi daha yok.Üstelik sizin istekleriniz dogrultusunda özel hediyeler de tasarlayabilirler.

Her ne kadar fotoları bir araya getirmekte biraz beceriksizligim söz konusu olsa da , yeni yıl icin hazırladıkları yepyeni parcalar yukarıda.Fotografların üzerine tıklayarak büyük hallerini de görün mutlaka.

Masal'a ulasmak isterseniz facebook üzerinden burayı tıklayarak ya da web adresinden burayı tıklayarak ulasabilirsiniz.

4 yorum:

Haydins dedi ki...

Çok cici görünüyor her şey..Ben adrese yollanayım..

MaSaLcı dedi ki...

http://www.facebook.com/pages/MaSaL/103695024550?ref=ts

Daha sık güncellediğimiz Face adresimiz...

Hepimiz için 2010 MASAL gibi geçsin!

Sıla Yılmaz dedi ki...

Şahaneler bayılıyorum :)

bokbocesii dedi ki...

Bence de Siucum :)