31 Aralık 2009 Perşembe

BB The Santa


Daha önceleri başka bir blog um vardı benim.Sevgilime aşık olup da ona anlatamamın sonucu olarak, içimi sanal alemlerde döküyordum.Sonra kendisi o blog u kesfetti (cunku salak BB blog u google aramalarına kapatmayı unutmustu) ve ben de o blog a daha fazla yazmamaya başladım.Ama bu 2009 yılına girerken kendime verdigim sozu tutmama engel degil.

Bu asagidakiler 2009'dan dileklerimdi benim.2009 un karnesine bi bakalım ;

BB'nin ailevi huzuru ; Bu o kadar önemliydi ki benim icin, digerlerinin olup olmaması umrumda bile degildi.O kadar bunalmıstım, o kadar sıkılmısım.Zor oldu ama oldu :) (Çok şükür)

Daha zayıf bir BB; Evet , evet bu tam anlamıyla oldu işte.2 sene önceki kilomla arada neredeyse 10 kilo var :) Soranlar icin ; rejim yapmadım, kendimi anneme teslim edip sağlıklı beslendim.

Fotocu BB; Eehhh diyelim.Biraz benim tembelliğim, biraz da teknik imkansızlıklar.İbre yukarı doğru aslında ama hala istediğim yerde değil.

At binicisi BB; Bak bunu beceremedim işte :( Vakitsizlik vs. vs.Ama içimde bi kere, burnumda tütüyor.

Milyon tane ayakkabısı olan BB; Alıyorum ya.Yapılacak bisey yok.Cok param olsa da alıyorum, ayın sonunu getiremesem de.Degisen bi durum yok yani.

Snowboard cu & Kitesurf cu BB; İkisini de yapamadim.Kabul ediyorum yuzkarasıyım :(((

Turist Ömer BB; Yay burcu BB ile doğru orantılı bu durum.Hiç farketmez nereye gittiğim, yeterki gideyim.2008 e kıyaslarsak daha domestiktim bu yıl.

İş Kadını BB; Çok zor oldu ama buldum.İstediğim gibi mi?? Hmmm cok da emin değilim.Ama çalışıyorum ya , mevzu budur.

Aşık BB; Şöyle yazmışım daha önce;

Yeni bir iş, yeni bir aşk istiyorum.İkincisi beni, çok önce ortaya çıkmış ancak dün yeniden hortlamış (2009 yılbaşı gecesi) ve ne kadar süreceğini bilmediğim, kendi yarattığım ve bu yüzden kendimden nefret ettiğim durumdan kurtaracak inşallah.

Kimsenin beni kurtarmasına gerek kalmadı canlarım :))

2010 yılı içinse somut bir dileğim yok aslında.2009 dan o kadar çok şey dilemiştim ki, hakkımı sonuna kadar kullanmışım gibi geliyor.Benim dileklerimin çoğu gerçek oldu geçen yıl.Şimdi hakkımı size devrediyorum.2010 yılında tüm dilekleriniz gerçek olsun.

Mutlu yıllar :))

6 yorum:

Haydins dedi ki...

Mutlu yıllllaaaar...

Somethin'Special dedi ki...

İyi seneler Sinemciiim, gönlündeki tüm isteklerinin gerçekleşmesi dileklerimle...Mucuk!

Hayat... dedi ki...

yeni yıl hepimize mutluluk getirsin. Mutlu yıllar...

bokbocesii dedi ki...

Mutlu yıllar canlarım ;) Kocaman optum

a. gizem dedi ki...

iyi seneler sinemciiim :)

bokbocesii dedi ki...

Sana da Gizemciiim :) optum cok