26 Ağustos 2009 Çarşamba

Mafya Kopegin Ossun


Ben sinirlendiğimde neden benim kalbim dakikada 3000 atiyor?
Neden tansiyonum 23' e firliyor?
Neden ellerim titremeye gozlerim kararmaya basliyor?
Olmasin bunlar bi zahmet..Biras cirkef bir yaratiga donusmek istiyorum lutfen.
Cunku gereksiz, ucuz, cahil insanlara agzinin payini vermek istiyorum.
Cunku onlari yeryuzunden kazimak , stratosfere gondermek , sonra da yere baaaaaaaaam diye dususunu izlemek istiyorum.
Cunku agzinin burnunun ortasina 2 tane carpmak "oy anam" diye inledikce bi daha , bi daha, bi daha vurmak istiyorum.
Onlarla isim bittiginde paramparca olmus bir kum torbasinin haline sukretmesini istiyorum.
Ya da daha da guseli konuyu mafyaya havale edip , kendilerine "reddedemeyecekleri bir teklif yapmalarini" izlemek ve kahkahalar atmak istiyorum.
Nıhahahahahahaha

Hiç yorum yok: