12 Ağustos 2009 Çarşamba

Kenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan


Yukarıdaki başlığı avaz avaz bağırarak okuduğunuzu hayal edin pls.Hatta evde yanlız filansanız direkt bağırın derim.Ben geçen cuma yeteri kadar bağırdım sanırım.Öyle ki ertesi gün bağırmaktan boğazım , dansetmekten de belim ağrıyordu.

Bana yok dünya starları - ki ben de genelde onları dinlerim-, yok Serdar , yok ıvır zıvır demeyin sakın.Yeryüzünde beni Kenan kadar eğlendirebilecek bi başkası daha yoktur bence.12 de çıktı , 4 te indi Alaçatı Babylon'un sahnesinden.1 dk dahi durmadı.Sahneye Bora Uzer'i çıkarttı, İlhan Erşahin'i çıkarttı.Mest olduk mest.

Sonuç; Kenan yine gel doyamadım sana:( Arabamdan hiç çıkarmadığım cd in bile yetmiyor bana..

2 yorum:

MaSaLcı dedi ki...

allah kavuşturacak inşallah :)

bokbocesii dedi ki...

insallah Burcucum :)