13 Ağustos 2009 Perşembe

Kibarlık Budalası


Araba kullanmaya baslayali 10 sene filan oldu saniririm.Bilmeyenler icin 28 yasindayim bendeniz. Yayalara ve onume firlama potansiyeli olan hayvanlara hep cok dikkat ederim kullanirken.Hatta onumde yatmis essek kadar bir kangal kopegini arabadan inip tasmasindan tutup bi guzel kenara cekmisligim ve hatta arkadaki arabalarin bitmez tukenmez kornalarina da maruz kalmisligim vardir.

-Daaaaaaaaaaaattdatdatdaaaaaaaaaaaat
-Napiyim canim hayvanin ustunden mi geciyim alla allaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Sonucta hepimiz aslinda birer yayayiz.Biz arabalarin icinde bi guzel otururken insanciklar yagmurda camurda sicakta kosturuyorlar.Boyle dusundugumden her gordugum yayaya elimle "buyrun" isareti yapip gecmelerini isterim.Ben isterim de acaba onlar gecermi???? Nayirr.Beyler de geri "aaa lutfen siz buyrun" isareti yaparlar.Bu durumda soyle bir sonuc oluyor; ya bizim memleketimizde erkek milleti feci kibar , hepsi birer beyfendi-ki bu durumda ben 14 yillik dating hayatimi hep okuzlere denk gelerek harcadim- , ya da cok kibar oldugumdan utanip en okuz olan okuz bile salon beyfendisi halini aliyor. Peki bu durumda ben ne mi yapiyorum?? Kibar kibar sırıtarak aynen gazliyorum:))
Not: Canim sevgilimi bu okuzluk vasiflarindan ayri tutuyorum.O ulvi bi yerde benim gozumde

Hiç yorum yok: