20 Ağustos 2009 Perşembe

Bir Kalem De Siz Olun


Laceen öyle güzel yazmış ki ben de yazmadan duramadim. Kendiniz satın alıp kalem,defter,silgi,boya takımı gönderebileceğiniz gibi hesaba yardım da yapabilirsiniz.Tüm detaylar aşağıdaki gibi;

Yeni bir heyecanla birlikte çıktığımız bir gönül yolculuğu daha başladı. Birmilyonkalem.com olarak sizlerin desteği ile Mersin Yeşilovacık‘ta kurduğumuz kütüphanenin ardından şimdi de Balıkesir’in – Dursunbey ilçesi ve köylerindeki “33 okul 3003 öğrenci için elele” adıyla yeni bir kampanyaya başladık. Yeni eğitim ve öğretim yılında “zorunlu doğu görevi” kapsamındaki bir batı kentimizin bir ilçesinde yaşayan 3003 fakir öğrenciye kalem-defter-silgi oluyoruz.
Sizler de kampanyamıza destek olmak isterseniz bannerimizi bloglarınıza ekleyebilirsiniz. Bunun dışında nakdi yardımlar için “T.C Ziraat Bankası – Dursunbey İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü – Eğitime Destek Hesabı – 52755380-5001” banka hesabına eft ya da banka havalesi yoluyla yardımlarınızı ulaştırabilirsiniz.

Kendisi kalem, defter, silgi ve boya kalemi seti göndermek isteyenl
erin kargolarını ” Dursunbey İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü / 10800 – Balıkesir – Dursunbey” adresine göndermeleri yeterli. Tel İrtibat: 0 266 662 10 36

Hiç yorum yok: