30 Nisan 2011 Cumartesi

Oldu da bitti maşallah

İzlediniz mi? yalan söylemeyin, hepimiz izledik.Evet işteydim.Evet muhteşem IT cimiz sayesinde şirket laptop undan izleme ihtimalim yoktu ama ben naaptım? Iphone saolsun töreni başından sonuna kadar izlemeyi becerdim.Sadece balkon sefasını ve öpücüğü kaçırdım (telefondaydım) ancak onu da youtube dan telafi etmeyi bildim.

Charles ve Diana'nın evlendiği 1981 yılından itibaren doğması muhtemel bir erkek veliaht, genç yaşlı demeden tüm İngiliz dişilerinin hayalini süslüyordu.Ama sadece birinin hayali gerçek oldu.Kate gerçekten çok güzel, sanki içinde halihazırda bir prenses yaşıyormuşçasına asil.Makyajını kendisinin yapması şaka gibi.Bütün dünya beni izlerken makyajımı kendim yaparmıyım acaba??!! Söylentilere göre düğünden önce 8 kilo vermiş.Ayrıca dikkatli bakınca ben bir de kaş ektirdiğini farkettim. Ancak anlamadığım nokta şu; bu kadar kısa sürede 8 kilo verdikten sonra bir insanın yüzü nasıl o şekilde canlı, gergin ve genç görünebilir? Bilmediğim başka bir numara var sanırım.

EDIT: Öğrendim:) Oksijen terapisi yaptırmış.

Gelinlik için apayrı bir paragrafa ihtiyaç var.Dantel kullanılacağını, uzun kollu ve kuruklu olacağını biliyordum ama yine de bu kadar güzel bir gelin hayal etmemiştim.Duvağını, elindeki çiçeğini, küpelerini hepsini çok beğendim.Eminim bu yaza yetişmese de kışa bol bol uzun kollu dantel gelinlikler göreceğiz.

Bir de Philip Treacy'e saygım sonsuz ama bazı şapkaları kafası güzelken tasarlamış sanırım.

2 yorum:

g dedi ki...

sinem 5 dakika güldüm heralde şapka espirine :)

bokbocesii dedi ki...

:)))