26 Nisan 2011 Salı

Arman ve Yudum ve Zeynep

-Uzatmaları oynuyor olma duygusu nasıl bir şey? Zaman zaman bunun altında ezilmiyormusunuz?
-Ayşecim hangimiz uzatmadayız hangimiz nizami maç saatleri içindeyiz..Bilen var mı?

Yukarıdaki soru benim de çok beğendiğim Ayşe Arman'a, cevap ise Arman Kırım'ın eşi Yudum Kırım'a ait. Çoğu zaman çok doğru insanlarla, çok doğru röportajlar yapan, çok çok iyi yazılar yazan, fotoğraflarına bayıldığım Ayşe Arman'a yakıştıramadığım bir soru bu."Gerçeği dibine kadar yansıtmak istemesini" anlayabiliyorum ama yine de bu sorunun sorulmaması gerektiğini düşünüyorum.Cevabı verecek kişinin inadına yapar gibi oluyor.2 tam sayfa "biz bu kanser illetine yenilmeyeceğiz, ailece mücadele ediyoruz" u anlatana uzatma falan denilmez bence.Saygısızlık olduğunu düşünüyorum.Yudum Hanım tavrını hiç bozmadan en güzel cevabı vermiş aslında.Uzatma olup olmadığına biz karar veremeyiz ki.

Yemek üzerine okuduğum en keyifli yazıları yazan, haftasonları gazete karıştırmalarımın en önemli sebeplerinden Arman Kırım bir süredir hastaymış, bilmiyordum.Gazeteden hiç bir açıklama yapmadan ayrıldığında, sebebinin o "ne idüğü belirsiz" yeni yazara yapılan torpil olduğunu sanmıştım.Ne kadar yanılmışım.

Arman Kırım'ın yeni yazılarını okumak için sabırsızlanıyorum.

EDIT; Olmadı malesef.Mekanı cennet olsun büyük ustanın.

Hiç yorum yok: