31 Aralık 2010 Cuma

Mutlu Yılllllaaaaaaaaaar

Tembel blogger ınız bildiriyor. Evet bu ara pek bi tembelim.İş,güç,aynı anda 3 departmanın işini yapma,huysuz ITci derken bu aralar yoğurda doğrasanız cacık olmaz benden.Çok da uzak değil, 2 alttaki posta bakarsanız en son doğumgünüm için uzaklara gittiğimi görebilir ve hala dönmediğimi sanabilirsiniz. Geri döndüm, pek de güzel bi kaç foto çektim ancak fotoğraf makinemin kablosunu bulamadığım ve post yazamadığım için kendimi cezalandırdım.Cezalandırdıkça başka post ta yazamadım.Dedim ya, hıyarın önde gideniyim.Ayrıca kabloyu hala bulamadım, detaylı aramaya korkuyorum ya gerçekten bulamazsam diye.Şu anda bir ümidim var en azından.

Bu akşam neler peşindesiniz? Biz yine evde oturmuyoruz.Paramız mı var? Hayır ama içimizde yanan bir gençlik ateşi var.Tüketiyor bizi resmen. İlla sokaklarda sürtmek lazım. Peki tam gün çalışan bir insan, kapıcı çocuğundan afet-i devrana nasıl dönüşür? İşte onu bu akşam yapmak niyetindeyim.Henüz ne giyeceğimden çok emin değilim.Emin olmadığım için pentiden 78 tl lik çorap aldım.Evet 78!!!! Tarihinde çoraba bu kadar para veren varmıdır acaba.Zannedersin Cesare Paciotti'nin ultra seksi çoraplarına boğdum kendini. Ha bu arada, yılbaşında giyecek bir elbise almadığım için kendimle gurur duyuyordum, o da kalmadı.Elbise parasını naylon çoraplara bayıldım.Saçımı başımı yaptırmak için kuaförümdeki kavgaya hazırım ama.Valla bak.O konuda çok motive olmuş durumdayım, herkesi kesebilirim. Bi de yeni birşeylere bulaştım bu yılbaşı.İllaki Türkan Şoray gibi kirpiklerim olsun istiyorum.Gittim boydan boya takma kirpik aldım.Gözümü çıkarmak pahasına da olsa şehla gözlerimle Türkan Sultan gibi bakacağım.

Neyse..31 aralık bahane, eğlence şahane.

2011'de tüm dilekleriniz gerçek olsun.Çok içten söylüyorum.Babam her bayram sofrası "artalım,eksilmeyelim" der.Yeni yıl yeni heyecanlar, bol para, dilediğiniz herşeyi size getirsin.Sağlınızı,huzurunuzu,sevdiklerinizi alıp gitmesin.Herşey çok güzel olsun.Öptüm herkesi.

Görsel; 2010 daki favori blogger ve fotoğrafçım ve hepimizin ilham kaynağı Garance Dore'dan.
Illustration; from my favorite blogger and photographer in 2010; Garance Dore who is a true inspiration to us all.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni çorabınla ve sevdiklerinle mutlu bir yıl senin olsun:)
yeni yıla girerken para saymayı unutma.. onun artması da iyidir:)

NiLaY dedi ki...

sağlıklı ve mutlu bir yıl olsun hepimiz için :) sevgiler

bokbocesii dedi ki...

Anne müdürüm; bu sene kırmızı don giymemeye kesin kararlıyım.Para sayıyım belki o işe yarar, guzel fikir ;) Mutlu yıllar:)

Nilaycım; olsun tabi.Senin guzel fotolarınla dolu super bir yıl olsun.

Adsız dedi ki...

Sinem,
çok güldüm bu yazına. Son umudun da yitirilmemesi için bir şeyi etraflıca aranmasının ertelenmesi tam benim olayımdır. :)
Ben de geçen Penti'ye 70 TL bayıldım. Kadın olmak ne masraflı yahu, alt tarafı yerli marka çorap.
Ben saçıma maşayla fön çekeceğim valla, özel günlerde kuaförlerin iki kat fiyat tarifesine hastayım. Oje de süreyim bari.

OiP dedi ki...

O çorap parasıyla yeni üst baş alınırmış:))
"artalım, eksilmeyelim" çok güzel lafmış...
iyi seneler:))

Fashion Cappuccino dedi ki...

I agree! Garance is one of my inspirations! xoxoxoo

bokbocesii dedi ki...

mugecim kuafor yalan oldu.evdeki masa hayat kurtardi.yok benim degil,kuaforde sira bekleyen kadin ahalisinin:)

bokbocesii dedi ki...

Oip cim.alinirdi valla:) muck

MaSaLcı dedi ki...

e çorapta yalan oldu :(((

bokbocesii dedi ki...

asıl ojen yanında olmasaydı yalan olacaktı.o sogukta corapsız gezecektim.sayende sistit olmaktan kurtuldum,bosver sen corabı ;)

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

Bende geçen gün pentiye 90tl ödedim pentiye verilen para mübahtır hepsini hepsini alasım var bayılıyorum bu seneki modellerine :)
para sayarak girmek süper fikirmiş aklımda olsun seneye yapıcam :))
çorap kactı mı bn onu anlamadım?
kuaför yalan olduda kirpik takıldı mı peki?
sorularımın cvbını bekliyorum BB hanım :))

MaSaLcı dedi ki...

merak etme BB senin yerine ben sistit oldum :)

bokbocesii dedi ki...

Aslıcım; kirpik de vakitsizlikten yalan oldu.gozumu cıkarma riskini goze alamadım malesef.Corap da evet, kactı uzerinize afiyet.

Masalcım; aaaaaaaaaaaa :(((((

MaSaLcı dedi ki...

Yandım yandım yandım yandım ki ne yandımmmm :)