8 Aralık 2010 Çarşamba

3. gözümüz vardı da biz mi bakmadık

Kendi kendime diyorum ki, herkes benim kadar akıllı olmak zorunda degil. Herkes benim kadar kulturlu, seviyeli olmak durumunda degil. Ben matah bi bokmuyum? Hayır degilim ama oyle insanlar var ki karsımda agzını burnunu unufak etsem umrum olmayacak.

Tarz cok onemli. Fatmagül’ün abisi olsa karsımda, biliyorum ki adam saf salak, kotu bir niyeti yok. O adama kotu davranmak zaten gunah. Karsımda bilmeyen, anlamayan, anlamak istemeyen bir adam var. 40 yasında olmasına ragmen 70 gibi davranan, yasayan, coktaaaaan kafaca emekli olmus biri var ve gercekten ben ondan nef-ret-e-di-yo-rum. Gebersin gitsin diyorum icimden bazen. Sonra cocuklarına acıyorum. Sonra kendime kızıyorum ne kotu bir insan oldun sen diyorum. Nedir bu tahammulsuzluk, yakısıyormu sana diyorum. 2 dk sonra bambaska bir gerizekalılık yapıyor, mesela hazırladım excel i mahvediyor, mevzu basa donuyor, kendisini 256000 bıcak darbesiyle paramparca ettigimi hayal ediyorum. Sonra cocukları karsımda aglıyor, falan filan..

Lisedeyken-bak bu defa isim veriyorum-Emre diye bir gerzek vardı bizim sınıfta. 1.90 ın uzerinde 100 kilo civarı, sarısın, beyaz tenli, koca kafalı bir montofondu kendisi.Allah gunah yazmasın cok cirkindi. Benim sarısın adam sevmiyor olusumun temellerini atmıs yaratıktı. Bu suzmenin, cok seker, cok cici bir kız arkadası vardı. Bu kıza yapmadıgı eziyeti bırakmazdı. Birsey soylerdin abartılı abartılı kahkahalar atardı. Sen kalıbını basardın o kahkahanın zorla atıldıgına dair. Birsey yiyorsa ve kız arkadası istemediyse “mmmm, aman da pek lezizmis, pek nefismis” diye diye agzını sapırdata sapırdata yerdi. O kıza boyle yaptıkca ve bu kızcagız basireti baglanmıs gibi bu salaktan kurtulamadıkca, ben bu gerizekalı Emre’nin kafasını tahtayı silmek icin kullanmak isterdim.

Aradan 15 sene de gecse insanın icinden bi tahammulsuz cıkabiliyormus. Aynı duygularla birinin daha kafasını ezmek isteyebiliyormus. 30 yasım milat olsa mesela. Ben bu insanları gormezden gelebilsem. Onlar benim uzerime oynamasalar. Icime yoga egitmeni kacsa, huzurla 3. gozumden bakabilsem dunyaya da yaşlanmasam bunların yuzunden. Hadi bakalım 30. yas. Seni bekliyorum, gel de kurtar beni.

Bu arada , catlarım soylemezsem. Dun aksam kutlama yaptık. Neyi mi? Aylardır bi tarafımdan ter akıtarak ugrastıgım kasıklarımdan karnıma dikey karın kaslarımın doguşunu. Taş olursam söz fotosunu da yayınlıcam burdan. Ahanda buraya yazıyorum.

2 yorum:

Somethin'Special dedi ki...

Fotoğrafı dört gözle bekliyorum :)
muck!

basak ve onder dedi ki...

platesle mi oldu? huhh huuuuu