24 Kasım 2010 Çarşamba

Sinekseniz teker teker gelin


Sinek problemim almış başını gidiyor maşallah. Zannediyorum kara sineklerin çiftleşme mevsimine filan girdik ve benim masamın altında bir sinek doğum hastanesi var. Kardeşim bir insan evladı kaç tane sinek ve sinek yavrusu tarafından taciz edilebilir? Günde 4 tane leşim var. Başta öldürmüyordum. Yazık, hayvan onlar da, vıttırı vıttırı derken adamlar telefonla konuşurken kulağıma burnuma kaçmaya teşebbüs edince zurna orda zırt dedi. Yine de katil olmak istemezdim ama telefonla konuştuğum insanlar dişlerimi sıkarak konuşmam nedeniyle onlardan nefret ettiğimi sanınca (ki bazılarından cidden ediyorum) sinekliğe başvurmak şart oldu.

Buyurunuz.Soldaki aslan parçası sinekliğim. İşlevinin aksine bembeyaz. Sineklerin korkulu rüyası. Tek atışta kesin çözüm.

Benim gibi sofistike bir insana şu ucuz çin işini yakıştıramadıysanız eğer yanındaki de var.Üstelik üzerine başharflarinizi de işliyorlar. Bana alırsanız üzerine BOK işletebilirsiniz, hiç alınmam. Malum 3 harf limitimiz var. Deri sinekliğimle haşerat toplumuna salacağım korkunun yanında adımın BOK olarak bilinmesinde bir sakınca yok bence.

Hiç yorum yok: