8 Kasım 2010 Pazartesi

Haftasonundan Notlar

Bu hafta annemin too-motherly hareketlerini belki birazcık da olsa azaltırım diye dusunerek Cuma aksamı onların yanına gittim Pazar aksamı geri dondum.Yaz aylarında dahi bu derece gec donmuyordum. Annemin dizinin dibinden ayrılmadım. Saclarımı inek yalamis gibi yapan hareketlerle beni sevisine bile gıkımı cıkarmadım.Haftaya kardeşim geliyor, beni ellemez belki bir sure.

Bu gormus oldugunuz fotograflar dayımın bahcesinde cektiklerim. Dayım ara ara daraldıgı anlarda kendini bu bahceye atıyor. 15 cesit meyce agacının ve bilumum hayvan cinslerinin arasında takılıyor. Bahcede bir de dağ cileği agacı vardı. Ben kendisiyle tanısınca uzerinde meyve kalmadı. Yedim yedim bitirdim. Yuzum gozum kabarır sanmıstım ama hassas bunyem sasırttı beni.
Bu fotoyu da sarı kırmızı seylere gondersem mi acaba?


Bu da dayıma asık hindi Osman.Totomun dibinden ayrılmadı, delirtti beni resmen.Piskopat herif kocaman kabarıp tıslaya tıslaya takip etti durdu.Tehdit olarak mı algılıyor acaba beni dedim, yere coktum, bu defa da self space namına bisey bırakmadı. Gozumun icine icine baktı. Kocaman akbaslarla sarmas dolas olabiliyorum evet bu hindiden korkuyorum.Yılbasına masamda gorursem daha mutlu olabilirim.

Bu arada bu havaların durumu nedir allah askına? Kasım ayının ortasındayız ama cam acık ve gomlekle yazıyorum bu yazıyı. Hosuma gitmiyor degil tabi ama tırsıyorum bir taraftan.İlkokuldaki mevsimler panosuyla alakamız yok.

2 yorum:

zizim bizim dedi ki...

nam ı diğer kocayemiş. bizim burada bir yer onunla pasta süslüyor, beni de pastanın kendisinden çok kocayemişler mutlu ediyor. afiyet olsun :)

Diyetisyen Aslı Kınsız dedi ki...

o panoyu hatırlıyoruuum:DDD
bni taaa ilkokul yıllarıma götrdün kuzum kaç yıl önce yazmıcam ama:)))