25 Ekim 2010 Pazartesi

Zor

Hayatımın hem en zor hem de en kolay derbisiydi dun aksamki FB-GS macı. En zor cunku dagilmis, yer yer cokertilmiş, inancsız, guvensiz, ,takım anlayısından uzak,dahası takımı satmayı aklından geciren rezillerle dolu bir takımım var bu aralar. E boyle bakıldıgında 6-0 az gelir diyen fenercellliler haklı cıkar mı acaba diye dusunuyor insan. En kolay cunku kac tane yersek yiyelim takımın bu derece bitmis halini bir daha bulamazlar dusuncesi icerisindeydim. Bilyoner’de GS galibiyetine 4.30 veriyorlar.(OHAA) Nasılsa yenilmek sart, bari adam gibi duralım, biraz ter akıtalım da oyle yenilelim. O zaman gercekten sikayet etmeyecegim diyordum.Cuma aksamından stres tepemde pervane, zaten keyifsizim bu ara ki bu apayrı bir yazı konusu. Pazar sabahı cok guzel bir kahvaltı, sonra dolas dolas, aklında sadece mac varken yaptıgından da bir dereceye kadar keyif alıyorsun. Bari eve gidelim, macı bekleyelim. Hep soylerim, GS maclarına bet yapmam, sarı kırmızı giymem, mactan once soyle yenicez boyle yenicez demem, herkesin totemi kendine, bunlar da benimkiler. Dedim madem hersey ters gidiyor, ben de tersini yapiyim bi bakalım. Sarı kırmızı yakalı GS Store sweatshirt umu mac saatine giymek uzere sabahtan hazırlamısım. Saat 18:00, ben ve sarı kırmızı sweatshirt üm, e bi de sevgilim mac icin hazır, tv karsısındayız. Gerilmedim diyorum ama o 90 dakika nasıl gecti ben bilmiyorum. Kendinden bu derece emin konusan fenerliler bile bir nebze ulan ters gelirmiyiz acaba diye dusunmus anlasılan ki ters gelmelerine ramak kalmıstı :) Oyunumuzdan memnunmuyum, memnunum. Neden? Cunku koştular, çabaladılar. GS’da sorunlar cozuldu mu? Hayır, halının altına supurulmus kafam kadar bir cıkıntı halinde duruyor.

Bir de anlamadıgım su; gecen hafta 4 tane yedik diye asarız keseriz diyen taraftara bu hafta passiflora mı verdiler de bu hafta ask sarkıları esliginde floryaya gelindi? Nabza gore serbeti biz bilmezdik, yonetimle beraber taraftara da biseyler oldu.

Tarihe not; Ben bu yazıyı yazarken sirketteki yeni gorevim bana acıklanmadan tum sirkete yazıyla duyuruldu. Biz de GS gibiyiz, arada bozuk saat gibi dogruyu gostersek de, gercekte hersey ters işliyor.

Hiç yorum yok: