9 Haziran 2010 Çarşamba

No Layn !

Bir reklam ancak bu şekilde yanlış hazırlanabilir. Piyasaya yepyeni bir ürün getiriyorsun, hem öncüsün hem işin kaymağını toplayan firma olman muhtemel, ürünü hem anlatmalı hem reklamını yapmalısın ama sen ne yapıyorsun? Kelalaka birsürü yazıyı ve resmi bir araya toplayıp 2 kelam birsey anlatamıyorsun. Hadi istisnalar olabilir diyelim ama ben güzellik müzellik işlerine feci takıksam senin bir numaralı hedef kitlen içindeyim demektir ama bu reklamla bana ulaşman mümkün değil.

Ürünün adı No-Line Bra. Yurtdışındaki benzerlerinin adı Breast Pillow yani Göğüs Yastığı. Bir Amerikalı için kendi dilinde son derece anlaşılır. Türkçe'de ise ben no layn diye bir kavram bilmiyorum, bilen varsa anlatsın. Açıklamaları okumadan, ingilizce bilgimle benim için ifade ettiği ancak iz bırakmayan sütyen olabilir ki onlardan da çamaşır çekmecemde dünya kadar mevcut, geçiniz.

Altında kapkara minicik bi çizim. Buradan çıkardığım, bu alet sırta takılır seni yan yatırmaz, böylece göğsün kırışmaz. Hala o çizimin önden mi yoksa sırttan mı görünüm olduğunu çözmiş değilim. Diğer fotolara baktığımızda ise bir kırışık, bir de kırışık olmayan göğüs var ki bence aralarında ciddi bir fark yok, iki farklı yeni inci sütyeni sergilenmiş, böylece bizim iki foto arasındaki farkı tam olarak anlamamız mümkün olamıyor. Pembe sütyen zaten amaca uymuyor, çünkü hedef bölge kapalı. En alttaki foto ise artık tüy dikmiş. Google a ne yazıp görsellerden bunu buldular bilmiyorum ama bu kadar üzgün bir yüz ifadesiyle bunu tanıtamazsınız anacım, formata ters.

Bir de bu isi daha basit, dogru ve anlaşılabilir yapabilenler var. Buyrun burdan yakın.

Ecnebi halini görene kadar bu alet bana hiçbisey ifade etmiyordu. Ancak şimdi şimdi ikna oldum, evet alabilirim. Ajda olmak için elzem sayılır.

4 yorum:

sine'mden dedi ki...

ajda olmak mı??? boşver bir tane var,bizden sonrakilerde yeter o :))
dediğin gibi ancak diğer sitede ürünü kavradım,işim olmaz ! onun için bunu tak,yok bunun için de bu,bi rahat bıraksınlar ya :))

a. gizem dedi ki...

hihihihi :)
koptum gene yorumlara hehe

violet dedi ki...

aa ben anlamadım olayı.nası takılıyomuş yani

bokbocesii dedi ki...

İki göğsünün arasına yerleştirip öyle uyuyorsun. Tabi uyuyabilirsen