5 Haziran 2010 Cumartesi

Arkadaşım Peygamber Böceği


Dün akşam geleneksel ışıkaltı+taşmermerüstü+sekizpozisyonu oje sürme işlemimi gerçekleştirmem esnasında, National Geografic fotografcilarinin elinden kaçmış bir dinazor çekirgesi sayesinde az daha küçük dilimi yutmak üzereydim. Tam konsantre olmuş kırmızının şeklini şemalini ayarlamaya çalışırken paşam hazretleri vııızzzzttt diye gelip tam gözümün önünde yere kondu. Nooluyoz lan dememe kalmadan öndeki iki ayağını kaldırmak ve kafasını çevirmek suretiyle gözümün içine dik dik bakmaya başladı. Bu noktada kendisinin elimden büyük olduğunu ve kassam ona da oje sürebileceğimi belirtmek isterim. Ben eşhedüennn diye geri geri kaçmaya çalışırken beyfendi hiç istifini bozmadan beni izliyor ve hatta belki de içinden "kaçarsın di miiii?? nıhahaha atalarımın intikamını alacaaaam senden, bre vicdansız" diyordu. Ben de içgüdülerim sayesinde beyfendinin katilis dinazorus hislerini anlamış olucam ki ojelerimi bozma pahasına kağıt havluyla kendisini camdan aşağı sallandırma niyetimden aniden vazgeçip, sinek ilacını aramaya başladım. Kafasına sıkmış olduğum sinek ilacı paşanın keyfini bi nebze bozdu. Az önce bana "zıçarım ulan" diye dik tuttuğu elleriyle yüzünü gözünü temizlemeye başladı. İşte tam da bu dakikada ben yediğim halttan pişman olmaya başladım. Hamamböceğini bile öldürmemek için üzerinden atlayan, yerde salyangoz gördüğünde alıp çimlere bırakan, tarihte kedi, kablumbağa vb dünya kadar mahlukatın hayatını kurtarmış bir insan olarak, sadece cüssesinden ürktüğüm bir böcecikten ne istemiştim, hiç bilmiyorum. Üstelik hayvanla aynı familyadanız (bknz bokböcesi), çok ayıp yaptığım. Velhasıl, baktım ki zavallımın gözlerini temizlemesi bitmeyecek, kağıt havluyla kendisini dışarı atmak suretiyle temiz hava almasını sağladım. Dün akşam mevzuyu anlattığım sevgilim benim dinazor çekirgesi sandığım şeyin bir peygamber böceği olduğunu, dünyanın en zararsız hayvanı olduğunu söylemesiyle göğsüme fil oturdu. Duyduğumdan beri tek dileğim sinek ilacının sadece sinekler üzerinde etkili olması ve kendisinin ölmemiş olması. Bu kadar zararsız bir yaratık olduğunu bilseydim gerçekten kendisini hiç üzmezdim. Anlatırken bile içim sıkılıyor valla.Hem zaten kendi familyamın "peygamberini" öldürmüş olmamın bana uzun vadede sağlayacağı zararlar paha biçilemez, bunu göze alamayacağım malesef.

Dammm yaaa :(((
.
EDIT: Peygamber bocegi beni lanetledi. Haftasonu bokbocesinden sümüklü böceğe dönüştüm. Tıbbın olanaklarını kullanacagım
.
EDIT2: Bu bocege bu kadar yakın olmak her fotografcının hayaliymis ancak ben götün götün kacmaktan bu fırsatı degerlendiremememişim. Yakında fotocu tanrılarından da bi lanet bekliyorum.

9 yorum:

Red Riding Hood dedi ki...

Ege'de peygamber devesi derler ve yapıştığı yerden ölsende çıkmaz diye de adı çıkmıştır bu sevimlinin.Bizler bazen çok acımasız olabiliyoruz değilmi ? Umarız ölmemiştir.

alis dedi ki...

Çok acaip bir yaratık, gerçekten gözünün içine bakıyor. Meydan okursan tıslıyor. Böcek gibi değil pek. Çok da faydalıymış zararlı böcekleri yemesi açısından.

a. gizem dedi ki...

umarım ölmemiştir... ama biliyor musun birkaç sene önce bizim yazlığa verandaya gelmişti bu böcek.. biz 2 kız çığlık çığlığa tabi :) babam da birden panikle mi ne öldürdü zavallımı.. içinden şeffaf bir su çıkmıştı.. sen iyiki ezmemişsin yani.. :(

anne müdürü dedi ki...

rüyanda onun da senin üstüne böcek ilacı sıktığını görebilirsin:)

bokbocesii dedi ki...

RHH; yapıştığı yerden ölsende çıkmaz lafı beni tırstırmadı değil. yine de umarım ölmemiştir, zira ruyalarıma falan giriyor artık.

Alis; eger öldürdüysem bizim apt civarında zararlı böceklerin artacagini ongoruyorum sayende :)

Gizem; ay siz daha acımasızmıssınız. ben hayatta oyle olduremezdim.kara fatmanın bile uzerine basamıyorum ben yauu.

anne müdürü; öyle görsem rahatlıcam sanırım ama kendisini daha cok can cekisirken goruyorum :(

Blue Fire dedi ki...

Ben ufak bir akvaryumun icine birkac tane yerlestirip sana getiricem, aranizdaki iliskiyi tekrar duzeltecegim. Bunlarin yapismasi kene gibi degil. Bacaklari kuvvetli oldugu icin ruzgardan falan savrulmazlar.

bokbocesii dedi ki...

Kapagı kapalı bi akvaryum olursa neden olmasın, belki ise yarar.

draftbeer dedi ki...

Belki bir onceki hayatında senin asıgın falandı o bocek reankarnasyon hesabı sonunda gelip seni bulmus ve hatırladın mı beni askım bohuuuhuuu diye aglarkene sen agzının ıcıne sinek ilaci sıkmış olabilirmisin acaba.. Kıssadan hisse hayvanatlara zarar vermeyin lan..

bokbocesii dedi ki...

Cok yardımcı oldun gercekten. Hatırlat ta sana da sıkıyım o ilactan.