12 Nisan 2010 Pazartesi

Seç, Beğen, Al

Bugün böyle bir sıkıntı , bir sıkıntı..

Tatil bitti diye midir, yoksa pms nedeniyle midir pek bilemiyorum.Akşama pilates var malum, belki geçer sıkıntım.Şöyle bir de limonata olsa, yanında armutlu bademli kek.Güneş batsa, ben balkonda olsam.Hava sıcacık olsa, deniz dümdüz...

Bu arada Ayşegül'ün babası aradı az önce.Dokuz Eylül Hastanesi'ne geçmesi gerekiyormuş ama kimse yardımcı olamıyormuş. Biliyorsunuz , torpilsiz olmuyor bu işler.Ben tıkandım kaldım.Var mı yardımcı olabilecek olan?

Tekrar tekrar söylenmez ama maneviyatınızı eksik etmediğiniz gibi maddiyatınızı da eksik etmemeye çalışın lütfen.
.

2 yorum:

nalan dedi ki...

keşke uzansa elimiz de yardım etsek ama cık yok orada da hiç tanıdık.
maalesef dediğin gibi torpil pek kolaylaştırıcı oluyor.
ayşegül umarım kısa zamanda feraha kavuşur.zeynep'in resimleri gibi aynı...

NiLaY dedi ki...

böyle duyup, okuyup çaresiz kalmak o kadar kötü ki :( nefret ediyorum bu torpil illetinden..