26 Nisan 2010 Pazartesi

Kendime Notlar


-Cem denen sevimlilik abidesi sıpayı daha sık gör.Converse'leri 21 numara kırmızı.Pek yakıstı.

-Bir gün nişan yaparsan organize olmayı unutma,akışına bırakma, pembe giyme, topuklu ayakkabını çıkarıp şıpıdık terliklerle gezme,o geceden en az 1 hafta önce elbiseni dene, tadilat varsa yaptır, göğsünü sağ elinle eteğini sol elinle çekiştirme,saçın+başın+makyajın provasını kesin kesin yaptır, kazara takı falan takılırsa bütün gece onlarla gezme, çıkarmayı unutma, profesyonel fotografcı cagır :)

-Alaçatıya mümkünse bir süre uğrama, kalabalıktan arkana bakmadan kaçma hissi uyandırıyor.Gidersen Köşe Kahve'nin limonata+bademli kekini yemeden dönme, yazık olur.Bütün bu hengamenin dışında Rüzgaraltı'nın kahvaltısı annenin kahvaltısıyla yarışır, aklından çıkarma.Gül Teyze de anne, ondan herhalde.

-23 Nisan'dan bir gece önce sabah 5'e kadar pokere aldanıp, ertesi sabah kordonda kahvaltı edip fotoğraf çekme şansını heba etme.Zira 2011 de bir yanardağ daha üfleyebilir, çocuklar gelemeyebilir.

-Çocukluk arkadaşınla kavga etmişsen-üstelik sen suçlu değilsen-"ne derdi olsa koşarım,küskünlüğümü unuturum,onca yılın hatrı var" deme, saf olma.25 sene de olsa arada, çok iyi tanıdığını zannetme.Sen, damat da arkadaşın, yazık ayıp olmasın çocuğa,üstelik aralarını yaptın diye düğüne gidip hiç olmazsa bi tebrik edeceğini düşünürken, davetli listesinde adının olmadığını öğrendiğinde aptal ediyor, unutma.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

valla şu son paragrafa üzüldüm şimdi. az çok benim de başımda öyle bir durum var. insan kime güvenebileceğini bilemiyor artık ya.

2. paragrafa da aynen katılıyorum.kelimesi kelimesine =)

seda dedi ki...

Son maddene istinaden yıllarca çok sevgili arkadaşlarının eksikliklerini görmezden gel,onlar üzülmesin diye sahip olduğun şeyleri,üstün özelliklerini ortaya çıkarma,her proje döneminde nedense projelerin üstünden tekrar tekrar sen geç,neyse insanlara tolerans vermektense yanlış hareketlerini gördüğün anda silmek en iyisi galiba

bokbocesii dedi ki...

Rüya gercekten seni seven yanında oluyor sanırım, boyle ayırt ediyorsun guvenilecekleri.Nisan mevzusu da sanırım her genc kızın manual ı :))

Sedacım icimi okumussun.Ama ben de sildim, sanırım artık daha rahatım

keLemek dedi ki...

Sinemcim.
gerçek dost 25inden sonra yanında kalan oluyor inan bana.
öncesinde istersen25 yılın tamamını geçir.
laylaylom yıllarında herkes hazır kıta bulunur.
göriyim ben gerçekleri asıl hayatta!

bokbocesii dedi ki...

Kelebek, cidden oyle oluyor.Bosuna demiyorlar 2. aileni sen seciyorsun diye.Yine de uzuluyor iste insan.Ama gecti artık, iyiyim.

nalan dedi ki...

son maddeye üzüldüm. sadece üzücü değil, ayıp da olmuş sanki.